Botiloniu 2013

U botuloni sò numendu in lista di i pezzi più modi per parechji anni. In a traduzzione di l'inglesi - "stivali finu à l'ancletu", questu quì à qualchì scatula per e calzature, l'altitudine di quale in ogni casu ùn avè micca righjunghjendu i vindimi. Iddi eranu inventati da u criatori francese Roger Vivier, spicialmente per Elisabetta II, chì avia cumplimenti per culpiti di tingli nuvelli. L'scelta di botta d'argentu hè diversa oghje, ponu esse fimminenti è eleganti, è cume rude è cazzo.

Stazzali di botta in primavera in 2013

In i cullezzione di a primavera, pudete truvà ghinchi in retro, classic, sport è in un stil futuristico. In a nova tempesta seranu stivali di magazzini di moda cun una cunghjunsione di cuera è suede o di coghju è di tela. Ritorna i culori tradiziunali: u biancu classicu, marrone è grisgiu. Ma ancu i pruduttori preferanu: sfumezdi blu, menta, borgoña, beige, metallii, ancu i culori di neone brillanti. Exquisitely it looks like combining several colors. Oghje seranu stampi fiurali è animali, è ancu per e persone geomettichi è astrizzeri. Certamente si ncontranu i stivelli d'altu cù taglie calzini o tacchi, cù culori cuntrastanti o materiali.

Prima di tuttu, scelta un pratendu cale. Cusì, i botze di moda di uzzu nantu à una falza o di a cullizzioni sò particularmente popolari. U putu pò esse forma simplicitore o inveciuta curvule. Tali mudelli sò stati ammustrati cù buttoni brillanti, strisce o pedras, rivets metalliche o spine. Dà preferenza à una plataforma alta, si svilava bè cù leggings, jeans o faldes curtite. Botiloni-sportivi - una novità di a futura tempesta, remembranza di i sneakers solu nantu à a piattaforma. I giovani chì prefessu u sportiu, certamenti averebbe acquistà. Perchè u ritmu locu di megacighji pò vene in un pienu solu. Per esempiu, i culori brillanti in robba è l'accessori spargugliatu sò beni cumminati cù motivi etichi.

Amuri d'un stilu feminile romantiche, di sicuru, ellu sceglie mudelli nantu à u stud, chì ùn sarà micca di a moda. E maravigliosamente bè cù e stivali da a peddi di rèttili cù un puntu sporco. Sì trovi curtu, poi chjusi per voi hè solu un sacrificariu. Anu visualmente longu è inclineghja i peri. A tendenza di a primavera di stagione - botta d'un magliu cù un toe apertu, chì era populari in i 50 di u seculu passatu. Seranu bè sbagliatu cù mini-faldes, capri pants è shorts flared. Ricurdativi di a regula impurtante: i botti d'un magliu cù una parti aperta pettine ùn sò micca mischjate cum pantyhose.

In i cullezzione di a primavera di u 2013, i disciuggetti di moda custituiscenu buttigli di ankle adorned da grande zipper, sievi metalliche, pezzi aggressivi o rivets rivolti. Sì avete preferitu un stile feminile è sofisticatu, perchè per voi, l'accettavule sò i botulighzi decorati cù lace, mura, cù ricami di perle, decorate cù arcu, strapelli intracciati. Per parechje tempi di staciuni, lacing hè statu populari. Parece megliu cù un altìgliu finu. Tali shoes avaranu propriu un vestitu, una spurtazza curta o shorts. Combinazione seducente è feminile di botta di ghalda cù u golf, chì sò sanu sanu di sta primavera.

Autri novità di a staghjoni di primavera - sò botta stivali cù inserzi bè. Pudete purtàteli cù un vestitu o una tunica di grande cumpagnie, è ùn anu micca perveru stà in modu nutatu in a folla. Modi sò leotards cù stampe leopard. Sottu sti boli, sò bisognu di sceglie l'equipazione ghjustu, per esempiu un vistitu nìuru o beige.

Amma sempre elegante, modellu è imprevisible! Sulu sceglite u vostru calzari, solu per u to gustu è desideriu. Enjoy your shopping!