Eserciti per a spine torique

Eghjettamenti di u sistema musculoskeletore sò cumpagnia in cumpagnia di un stilmentu sedentariu cumellu è quandu, per fassi per cambià u cannelè solu tene de pressu u buttone di u distinu. A mossa pocu muvestra di a spina hè a regione torurica. E e malatie di sta parte sò menu notevili in i primi iniziali. A nostra tarea hè di sviluppà cù e exercici per a spina torurica, ancu s'ellu ùn hè micca minatu.

Per a regione torurica hè carattarizata da scoliosis, osteocondrosi è una fossa. È, hè in questu ordenu, perchè unu siga di l'altru. Dunque, ùn ci hè nisuna differenza caractère entre esercizi in osteocondrose di a spina toràcica o in scoliosis . A diferenza hè solu in i sensazioni in u spinu.

Eserciti

  1. IP - seduta, armi addossu liggeri in i banchini, aspersione cumu da puderà curvarle è di reducià a spatula. À l'exhalazione, ripiglià, ma ùn abbandunà l'omopigliuli in u postu à quale avemu purtatu in u primu preghjudiziu. Questu esercitu hè spissu usatu in a terapia d'esercitivu in scoliosis da a spine torique. Facemu 5 such breaths, cusì stimulantemente cada vez più forti, chì sviluppanu e nostri mani, ma senza rinvià i palesi à a FE.
  2. PI - realizatu in a pusizione di colutu di colutu. Hè necessariu esaminà correttu, perchè u più benefiziu di l'eseritu addipenni di questu - i ghjinochji sò dispreviamente divorziati, assicuratevi chì a cozza hè perpendiculare à a superficia. I codichi è i ghjinochje sò stesi in ligna. Doppu l'inalazione, simu finu à quandu puderete, circundendu l'arbe. Ci hè aiutu cù i nostri capi, purtate ad innucinu, cù bracciati arriconchiati. À l'exhalazione sò immobbili senza liberu, intrezossu in u spinu. Repetite 3 - 5 volte, cambiendu a distanza entre u coddu è i ghjinochje.
  3. FE - pusizione di colpi di colpi. Fixemu una spalla cù a nostra palma è maximmente unfold. In questu postu facemu certi sacri di pulsazioni, ripetemu à l'altra parte. Eseguemu 5 volte per ogni side. Cù osteocondrosi di a spina toràcica, stu sercitu hè fattu ancu di i dui costi, cù scoliosis, aghjustemu una carica più grande à u cantu di a curvatura.
  4. FE - pusizione di colpi di colpi. À l'exhalazione, avemu intricatu quantu pussibuli, circundendu i nostri ritti, simu battèsimu per l'ispirazione. Ora avemu riparatu a manu nantu à l'vilatura più luntanu, cambia cusì com'è pudemu è facenu diversi movimenti pushing, repite a l'altra banda.
  5. Sighiconu nantu à i nostri ghjinochje, i buttigli in i tacchi, aghju avutu nantu à i nostri pierlie, i bracci di u corpu. Doppu l'inalato, aghjustemu a spine torsioni quantu pussibule, stà in questa position, rilassate cù l'exhalazione. Repetite - 3 - 5 volta. L'esercitu hè più spessu realizatu cù una fossa di a spine torsa, cum'è movimenti più intensi causanu troppu dolore.
  6. IP - sitting, legs stinati. A manu ghjustu hè à u bughju ghjustu, è a manu manu hè nantu à a partenza di a testa. Avemu favuratu è si vultò dopu. À l'ispirazioni avemu pressu nantu à a volta di a testa, nantu à l'exhalazione, avemu fissatu ancu più è turnate. Da a postu assicutatu, repite a ricetta da u principiu. Ritimu annantu à u reversu.