Summer Images 2013

In u piattu ùn sò sempre dinari, ma u veru fashionista hè di pensà à l'imaghjini di u veranu di u 2013. Hè micca surprisante, perchè à assemblà un novu funziunatu è à u listessu armavu funziunale di tempu, senza gastru soldi extra per affare chì ci sò "impastu" in u closet - tuttu l'arti . E, sicuru, ùn deve micca solu u tempu, ma ancu una preparazione minima. Avete micca cunnisciutu ciò chì vi purteranu in l'estate? Ùn importa micca.

In questu articulu, pruvamu aiutà micca solu à i quelli chì avè principiatu à pensà à l'imagine di moda di l'estiu di u 2013, ma ancu quelli chì ùn anu micca cunnisciutu quellu chì deve esse cumpratu cusì d'altru, è senza ellu pò esse possibbili senza fà.

Imagine di moda per l'estate 2013

I mudelli di moda per i fimmineddi per l'estiu di 2013 diventenu diversità stylisticità envigliate. E fiorcimente muderni muderni di moda, ùn ne più bisognu di "pisà in a gola di a so pròpia canzone" è tradutu l'estilu individuali per via di a moda staggine. In contru, a moda di l'imaghjini di u 2013 si deve esse, prima di tutti, individualizatu. Questu significa chì còpia còpia l'imagine di u podju à qualcosa - armiate cun sapienti annantu à i tendenzi principali di a staghjunazione, cumprendi a fantasia è creanu i vostri proprii, unichi unificatori di culori, stili è stili.

Certu, in l'estiu, tessuti ligumi, cusivanti - chiffon, lace, seda, organza, satin sò real.

Materie naturale (legame, pedicure, cuo) in a dicurazione sò sbagliati.

I culori più modesti: biancu, nìvuru, beige, blu, verde, rosa, gialla.

Ochji aperti, corti profite, incusciante è incarnate inseriti - bellezza vera scuru ùn pò micca fà per queste.

Principi tendenzi estivi 2013

Questa eddu, l'imaginari femini d'estiu sò creati nantu à a basa di una o duie seguenti seguenti: