Subcultura Vanilla

Riceramente, i ranchi di i muvimenti di u ghjovanu hà riflette cù un novu stilu, di quale solu i figlioli sò rapprisentanti. Questa subcultura era chjamata vaniglia. Pudemu dì chì questu stile era creatu da a cunfusione di duie direzzione - emo è glamour. I sposi di vellerie ti piace à chiancià è di discrive u bumbardamentu tragicu di l'anima, ma cun tuttu stu glamurore ùn si senti micca. Comu regula, i caniamini crescenu in una famiglia di paisani benestanti - questu quì, hè a so funzione principale. Ci ponu esse nutatu chì e cose sò sensibuli sensibuli è emotivi, viranu in un mondu romanticu è pruvate d'implementà i so quadri prediletti.

Cumu vestitu di vaniglia?

Molte picciotti muderni, à l'età di 12 o 16 anni, a direzzione di u ghjovanu novu ùn dà un riposu, è a cume principale hè turmentatu da e quistione - cumu si trovani a vinnici d'e parte di e femine ordinali è cumu diventà unu d'elli? Per fà un rappresentativu di stu muvimentu hè simplicemente bellu, perchè l'stile di a vaniglia possi una quantità di attributi caractéristiques chì appare in u pezzu, u vistimentu, è ancu in u modu di u cumportamentu.

I sposi di vellerie prefettenu e camicie cù a bandiera britannica, o cù l'inscriptions "I love you (NY, coffee, London, New York, Paris)". I rapprisentanti di questa subcultura spessu si ponu vìviri beiti o nucevule ordinali cù l'occhi semplici per mantene un mantellu "più intelligente". Cum'è i scarpi, secondu di a staghjoni, i vaniri prefissinu ugg boots, tacchi o tufonne di grande sportivi. In quantu à u pittore, hè generale perchè negligentamenti chjude ughjulinu è un bang chì cogliu un ochju o un colpu di pilu in presa. L'imaghja finali di sta vaniglia completa a dispunibilità di una càmera prufessiva di caratteristiche, à traversu chì trasmettenu u so atonomia emutivu.

Cume a paint vanilla?

Per dà l'imaghjinà di tenerezza è sutilezza, a vaniglia ùn utilizate micca cosmetti, perchè non sò sustinienzii di bellezza artificiosa. A basa di i so attrativi hè a natura, grooming è rinforimentu. Ma s'ellu hè sempre u so cumpagnu di una zucca di vellucciu hè presentu, hè spessu un lipstick rosa biancu, un prussianu di luci in i ciccoglie è i so culi neri negli.

Chì si sèntenu a vanilla?

Avemu digià ancu chì i vanii sò nere duresi romantichi è ùn prubabile di sente a musica rock o club. Vulcanu più canzoni di l'amore è di sentimenti divinamente, perchè prefendu a musica populari di e diverse direzzione. Frà l'intervista straniere, a vaniglia cum'è Morcheeba, Sade, Emily Wells, Lenka è Zemfira, Bahh Tee, Lil Kate, Maxim, Loc Dog, Marseglia, Fleur - chì hè a megliu chì a vainilla vera da artisti russi stà à sente.

Chì sunnu lettura di vaniglia?

A diversione di l'altri mudli di mudelli di u ghjovanu, i vellucci piace à leghje è dà più preferenza à a literatura occidental. Ci sò ancu nantu à u largu, pudete truvà tutte micca un libru chì facia cù u so gustu sofistikatu è delicatu. Unu di l'auturi più preferiti di a vaniglia hè u filusòficu Paulo Coelho è u primu cinuu Begbeder.

Chì voi cumu di velluli?

I sposi di vellerie vulgare esce da a folla è pruvate à mantene u so status. Per esempiu, constantemente sò u caldo cafe cù un cigarette. Sò intrattene, cum'è u prucessu di fà sta zucca è u so gustu perfetta. Li piaci à fume cigarettes cù sapori di vilare, ma deve esse nutati chì sò prubabilmente attatu da l'incantu di u fugliu di fumu voluveru da u gustu di a nicotina stessu.

A Vanilla li piace à pusà nantu à i grandi finestri nantu à un tabburettu largu è u peer in distanzi interminuvii, è à a notte sò dorme cù l'ossi di peluche è sò enormi fanni di fiori.

A maiò parte di u so tempu liberu, passanu in rete suciale, induve si sparghjenu i so ritratti è scrive i citatini favuriti da i so libri prediletti. Da questu quì pò esse cuncludi chì i vellucciu sceltu micca stilu stanu micca per elli, ma primarmenti per quelli chì l'allughjenu, per vede oghje - terni è e fimminanti romantichi.