Comitè di Parent School

In più di un comitariu matriali di scola in i sughjetti educativi, per aiutà à u patronu è prutege i diritti d ' urdinarii, hè creatu un comitariu parentale di scola. In certu modi i so funzioni sò simili, ma a maiò diffirenza in a scala di l'attività, postu chì un cumitariu di famigghia classy pò esse u decisione solu in a so classe, è in a scola-solu - resolvi problemi è controle a scola tutta.

Per capiscinu ciò chì hè a diffarenza di elle, in questu articulu avemu studiatu i diritti è i responsabbilità di a comità matri in a scola, è chì rolu ghjocu in u travagliu di a scola.

In i ducumenti legislativu principali (a Lege di l'Educazione è a mudela di clause) nantu à l'urganizazione di l'attività di l'istituzioni d'educazione generale, hè chjaru chì hè necessariu di organizà una scola per a scola tutta l'attività hè regulata da u direttore di u Regulu riguardu à u Cumendimentu di i Paternità di l'Ecole.

Organizazione di l'attività di a comità primaria in a scola

  1. A struttura cumpresi i raprisententi di i genitori da ogni classu, sceltu in a riunioni di i primi in scola
  2. A principiu di u scu cursu, u cumunità parenti di a scola preparate un pianu di travagliu per tuttu u piriu, è à a fine necessarisamente furnisce un rapportu nantu à u travagliu fattu è i piani per l'appressu.
  3. A riunioni di u cumintu parentu di a scola averebbe guidate almenu trè volte per tuttu u cursu.
  4. U presidente, secretariu è tesoru hè elettu di trà i membri di u cumitariu.
  5. A lista di prublemi discututi in i scontri, quantu à e decisione di u cumitariu di u patronu di a scola, sò rigistrati in u protocolu è cumunicatu à u restu di i genitori per classe. A dicisioni sò fatta da a maggiorità di i voti.

I diritti è i cumerciu di a cumuzioni di i scoli

Tutte e diritti è funzioni di u cumendariu di scola di scola cummincianu cù e funzioni di u cumitariu di a classe di parenti, solu à elle si hè aghjuntu:

L'obiettivu principale di a creazione obligata di i cumiti di i genitori in tutti i scole hè di rinfurzà i ligami trà i parenti, i duttori, i organizazioni pubblichi è l'auturità per esse a unità in u procopughu di a generazione ghjovira è per prutege i diritti di i studienti è i furmati.