A dieta di u ghjaldettu in 8 mesi

Un zitellu natuvutu à qualsiasi età avissimu ricevutu una dieta completa è equilibrata chì dà u so organismu minicu cù tutte e vitamine necessariu è i microelementi benèvuli. Tuttavia, u sistema digestivu di migliori sottu à l'età di un annu hè imperfetta, per ch'ellu ùn pò manghjà micca tutti l'alimentari.

In questu articulu, avemu dettu ciò chì tocca necessariamente entre in a dieta di un zitellu à l'età di 8 mesi, è cumu fà esse di guastà una dieta per GW è IV in modu chì u zitellu sia sempre salutare è cumporitatu.

Funzioni di una dieta di u zitellu in 8 mesi

U regnu di u nutrimentu di u zitellu d'ottu misi ùn dependa da se a so mamma hà sempre aduprà. Per manghjà un zitillùcinu avete, ogni 4 ore, ma, prima di a matina, immediatament dopu à vaghjimu, è à a sera tarda, prima di vultà à stari, u so menghjornu avissi da esse solu da un leche di mamma o una formula di lattice adattata.

Ogni pranzu, à u cuntrariu, ùn deve micca esse cumpunenti. Ci hè bisognu di praticà prestu accustomà miglii à quellu modu di alimentazione, chì serà avarà da esse offru in a kindergarten. Allora, un zitellu à questa età ghjera avà chì capisce chì u platu principalu per cene hè sopopulu, è per culleghju - latte.

Un régime d'alimentazione apprussimatimu di un zitellu di 8 mesi à l'ora pò st'omu cusì:

  1. Immediatamenti dopu à despertarà, à circa 6 o tenani in a mattina, u zitellu deve esse dispunì cù u lattu maternali o vende una buttiglia di a mistura.
  2. Dopu à 4 ore, circa 10 ore, uttene à u vostru umellu poivulavu utili è nutritivu. À questa età hè pussìbule di pudè di pruvvidenza di u zitellu cù u corru, u corru è u rossu. Sì a foglia ùn ùn anu allergià à a proteina di vacca, pudete furnisce questi tipi di coglie in u latte, bisected with water, altri ùn sò megliu cuttighi generale nantu à l'acqua. Inoltre, hè u tempu per i zitelli artificanti per acquistà acquisto di avena, orzu è cebada, cù l'intruduzioni di sti cereali in a zitelli pà i babori hè megliu d'aspittà un pocu.
  3. U pranzu à un pumu d'ottu misi d'un regnu di u ghjornu duvia da circa 14 ore. À questu tempu, u zitellu deve esse offru puré vegetale, caldo o zucchero vegetariano, o ancu un platu di carne, per esempiu, soufflé. U carrughju d'altru mesi, solu naturali è artificiale, devenu ricevi i prudutti di carne nantu à una basa di ogni ghjornu.
  4. À circa 18 ore dopu u so figliolu aspetta una cena di lume. U trattatu cù quagliu cotte è purée di fruttu. Se u mulinu ùn speria micca in u stimpettu, in questu manghjatu puteva mastinu, hè assai utili à i denti è e gomes.
  5. Infine, à circa 22 ore, u zitellu deve esse offru un buttigli cù una mischju o di a mamma, poi pusau u foglie à dorme a notte.

A table dopu vi aiutà à appena più nantu à a dieta di u zitellu à 8 mesi: