Chì ùn pudete micca manghjà piendu di pèrdita?

Se vulete perdiri u pesu è per questu scopu di decisu per limità in nutrimentu, avemu aiutu per piacevi, u listinu di ciò chì ùn sia senza manghjate senza perdita di pesu ùn hè micca quantu quantu si pare avanti prima visione. Per quessa, seguità una dieta, pudete manghjà micca solu diliziosu, ma ancu diverse. Ma per ùn esse infatte, vede chì prudutti ùn sò micca cunsigliati per includinu in u menù è per quessa.

Chì ùn pudete micca manghjà piendu di pèrdita?

Avemu principiatu, forsi, da a lista di quelli prudutti, chì sò megliosità di ricusà in principi. In a sanzione, sicuru, vinite prima di tutti, questi chì sò chjamati fast food. Ùn deve micca manghjatu barbecchi , hamburger, cheeseburgers, variedinaghji, per esempiu, crackers, calamar frittu è altri ferite chì tanti pirsuni piaciunu a cunsumalli cù a biera.

È megliu megliu d'abbia micca di i prudutti di cunfisazione, è ùn hè micca solu di tartini è pasticci, ma ancu documenti, cookies, è ancu dolci dolci. Sicuru, siddu ùn ci hè nunda forza in tuttu, pudete fà furnisce una piccula buttagnata dunqua una simana, per esempiu, docu ou profiterole, ma hè più raielu di ùn fà micca.

Chì ùn pò spessu manghjate cun una dieta per a perdita di pisu?

Avà scumpete qualessi prudutti annunziate nantu à a tola littiralmenti 1-2 vittorie à settimana. A lista, di sicuru, hè guidata da a carica è di grassu, chì cuntenenu troppu grassu. Certu, si una volta in 5-7 i ghjorni una persona poverà 10-20 grammi di grassu, o manghjarete una piccetta di salchicha, una catastrophe ùn succidia micca, ma i prudutti cirtezza di ogni ghjornu ùn deve micca usatu.

U sicondu numaru nantu à a lista hè mantra, a tarifa massima di u so usu hè solu 5-10 g per ghjornu, per quessa, pudete furnisce di manghjà un pezzu di cereali o di panellu di saccu cù tuttu, ma micca più. Ùn hè bisognu à rifiutà nant'à u pruduttu, e cose chì sò fatte in u so grassettu sò necessariu per una persona.

È, finu à l'ultimu, u terzu locu di l'onore hè occupatu da parechji prudutti chì cuntenenu una gran quantità di carducidìti, questu, pasta preferita per assai persone anu da manghjà menu spessu. Per capisce ciò chì i prudutti di i carbuidrati ùn pò mancà manghjendu u pesu, è ùn accunsenu micca cumprà micca, aghjustate sempre l'embiu di u pruduttu, se u pruduttu ùn hè praticamenti nudda prutezione, ma cuntene una gran quantità di carbuidrati è grassi, ùn hè più sà cumprà. In u casu quandu ci sò assai carducidrati è ùn ci hè praticamenti nudda proteina è grassu, per esempiu, in parechji cereali, pudete manghjà u pruduttu, ma micca per cena.

Chì i vitedji ùn pò mancà manghjendu u pesu?

Questa lista hè insignificante, i nutrizzionisti accunsenu chì hè pussibule di limità sulu u cunsumu di patate, è poi, solu s'ellu hè frittu. Sicondu studii ricenti, Pane senza oliu o tuberi fubbi pò esse permettenu à manghjà di pranzu, ùn ci sarà micca dannu. Pruvate a sicura chì a parte di patata hè di circa 100 grammi, è micca più, è ogni cosa serà in modu.

Equale chjucheghja hè a lista di qualchissimu tipu di fruttu chì ùn pò mancà manghjate di perdita di pesu. U limitu duveria esse l'usu di banane à 1 parte in 3-4 ghjorni, è ancu micca spessu aduprà raimatura . Tutti l'altri frutti includenu in a menzione ùn sò micca solu pussibuli, ma ancu necessariu, perchè cuntene assai boni vitamini.

Ricerchi ricerca in u campu di a dietetica hà pruvatu chì unu ùn pò micca escludene micca solu pruduzzione da a dieta, salvu hè una quistione di l'alimentazione crescita prima, hè megliu ùn esse à nimu. Ogni pruduttu cuntene certi sustanzi necessarisi per l'operazione normale di u nostru corpu, perchè pudete limitate l'usu di l'alimenti d'alta calorie, ma ancu, ùn lasci micca da a dieta, perchè ellu era ricumandatu per fà prima.