Guessing on a platinum

In u mondu mudernu, l'attitudina versu i sesioni spirituali hè ambigua. Parechje ùn cree micca chì u prughjettu di u platu hè seriu è chì cù u so aiutu pudete esse veramente in cuntattu cù i spiriti. In principiu, ugnunu hà u drittu à u so propiu opinione, ma si deve esse cunsideratu chì a sessione spirituale hè una una misura difficili è esige un preparazione speciale.

Cumu puderà aduprà a so furtuna nantu à u platu nantu à una chjamata di u spiritu?

A sessione spirituali pò esse realizatu cù un pianu spéciale, ma ci hè una opzione di cuntribuzione, chì serà scritta in più detail. Per fà u rituali, hè cunsigliu per utilizà un novu platu fattu di porcellana. Stu materiale ghjorni in pozzu nantu à ogni superficia. Hè impurtante chì u platu sia puru, biancu è senza un dibuaje. Dopu avè truvatu u pezzu necessariu, cambie in manu è in un latu à u bordate ghjucate una vapezza chì serve per un puntero. Per fà un sustitutu per u tribunale, pigliate una gran foglia di carta è un penne di feltre. In mente, divite u papetu per mezu è scrivite e lettere di l'alfabetu in un semicircellu à a cima. Scrivite e parole "sì" è "nimu" da i partiti right and left. In a mezzo più rimette, novu in un semicírculo, scrivite i numeri 0 à 9, è e parolle "Hello" è "Farewell" à u dirittu è à l'abbandunatu. Hè impurtante di fà tuttu ciò chì hè accurattu è senza errore, altrimenti l'avicena ùn sia micca fattu.

A divinazione da i platti sò da esse guidati da almenu dui persone. Avete bisognu à pusà nantu à a tavula davanti à a preparazione è a prumessa. Cumplementu hè à chjode i trè chjè di a chjesa è apague a lume. Una altra condicioni impurtante hè di aperta una finestra di l'abitazione cusì chì u spiritu pò intrutu in l'abitazione. Hè necessariu chì una persona era culpèvule è dumanda, in generale, hà travagliatu cù u spiritu. Quandu tutti i passi preparatorii sò stati presu, pudete avè di pudè avè a fortuna. Pigliate à e mani di un platinu, stàtevi un tempu è dopu avè claramente chjamatu spiritu. Hè megliu cuntattà i parenti fallemati. Dicinu qualchì volta: "Veni (nome)". Pundu u prughjettu in u centru di a fossa è tutti i participanti anu da toccu cun l'indirizzu. Dopu ch'ella puderete prucede à e dumande. U primu cosa di fà hè di dumandà si u spiritu hè vinutu. Se a risposta hè sì, per favvi di salute, è dopu à u gestu di ritornu, pudete dumandà dumande. Parechji sò interessate per quessa chì u platu si movi quannu divinamente. Se ogni cosa hè fatta correctamente, da esse attu di a forza invisibile, chì a move da u so locu. Ci hè ancu una vista chì sti genti movi u platu, ma solu sò unconsciute. Quandu tutti i risposte sò ricivutu, vi assicurà à spenserà u spìritu è ​​dite l'addiu.

Guessing on a platter di platinatura hè tutte e so reguli, chì devenu seguità:

  1. Ellu trattassi a sessione spirituale. Inutile, nunda pò esse u spiritu fugliale di diventà in folla, chì pò causà diversi prublemi in u futuru.
  2. Durante a sessione, una sola persona hà parlatu - u presentatore, l'altri deve bisognu di u silenziu.
  3. In a stanza induve i passeti di a fortuna, hè necessariu di disconnect all appliances, cum'è scantene u spiritu.
  4. Quandu fece una quistione, unu deve pensate sulu cun ellu è crede in esse risposta forti.
  5. Duranti a sessione, nimu ci era alluntanatu e mani di u platu.
  6. Assicuratevi di clarificà u spiritu di quale ellu hè, postu chì una entità cumpletu pò esce da cumunicà.
  7. Ùn àbbia paura, hè impurtante di gestisce u prucessu è in nisun casu espone u vostru spiritu à u debbitori, perchè pò piglià pussessu, no solu di a situazione, ma di voi.
  8. Sì un platinu sia in brusquasunità - hè un signu dolci, prublemi prufessiunali.

In cunclusioni, vogghiu dicu chì ùn avete micca cumincià à guessing, in casu di dubbitu o teme, perchè u cuntattu cù forzi invisibili hè una tinta riescia.