Guessing on the Mirror

Dà capiscenu in u specchiu nantu à a betruneda, per sicuru, ogni ghjovana avè intesu. Questa fortuna hè urdinata da i tempi di u Rusu Anticu è hè stata cunsiderata cum'è più terribili, periculosa, ma à u listessu tempu a fortuna di daveru. U rituali di a furtuna nantu à un ispìritu per un omu maritatu hè spesu spentu da a notte prima di Natale, à a vigenza di Natale è à l' Epifania .

Mirror of the destiny

Questa furtuna hè micca cunsigliata per i zitelli impatient cù psichis inestabile, dopu avà sapienti chì hè cunsideratu unu di i più terribili. Guessing hè tenuta in fronte di i specchi. U megliu ghjornu per a fortuna hè di 12 ore à luna.

Hè assai impurtante chì ùn anu micca animali in a stanza induve u rituu sarà chjappu, è ancu stranieri. L'eccezzioni pò esse u vostru amicu più vicinu, chì ùn hè micca diretta interfere cù u prucessu di guessing with a candle and a mirror, si si seduce à silunità è ùn anu micca à u specchiu.

Cusì, hè bisognu di preparà dui specchi grandi (anu da esse circa appressu u stessu in talla) è l'avete cunfruntatu contru à l'altri. Anu deve esse immaculati puliti è liberi di scratchesi, fissure è altri feriti simili. Avà pigliate dui candele è aghjunghjia unu vicinu à u prima specchiu, è piacè u seculu unu davanti à ellu in una manera chì u corridor illuminatu da i lampi vela stallà nantu à ellu. Ghjè à a fine di stu corridor chì vinarà a vostra farfalla. Un signu sicuru chì u vostru passaghju hè aggradamente fugliatu hè a foglia è l'putenza di u specchiu, in più, i candele perdenu a so luci originale.

A fortuna ùn deve chjude ughjulatu, u corpu ùn deveria micca cinture o cinture. In i vechji ghjorni era cenniu chì a zitella à l'epica di divinazione, deve esse striata à a cintura, perchè nunda ùn avissi attaccatu. Sentate tranquillamente è immobbili, annunziate in u specchiu deve esse cura, senza distanza. U tempu di a furtuna pò varià, u farfacciu pò esse furnituatu in cinque minuti, perchè pò assicurà quasi tuttu a notte è ùn vidarà nunda.

Quandu tuttu hè prestu, dicenu e seguenti parole màgechi: "Sustained - mummer, venenu à mè à u specchiu". I vostri pensi à questu tempu si deve esse diretta solu à vedene u vostru fiancu. Quandu avete vedutu a male silhouette chì vende in u specchiu, ùn anu micca scantatu, ma pruvate di ricurdà e caratteristiche di u to groom.

Un puntu mpurtanti! Quandu a figura si avvicinavanu quanta prufila, è pudete fà scuprerà a faccia di u sposu chì andaraghju nantu à a spalla, bisogna dettu "churme!" In modu chì a vista sparisce. Ùn fighjate à u screnu tutte. Inutili, e forze stranieri pò surtite da u portale chì creà.