Festa di u Bautismu

À a sera, u 18 di ghjennaghju, Epifania A vigilia . Per i believers in l'Ortodosia di i campagnoli, a festa di u Bautismu hè unu di 12 grandi festivi religiosi. Cum'è à u Natale , a famiglia sana accòglie in a vigenza di Natale in Epifania. Sò serve sola pratica magica. Nant'à a tavula ponu esse ghjustu kutya - un pezzu di risu, pasci è meli. A festa di u Bautismu di Crist vene nantu à u 19 di jinnaru. Da u 18 à u 19 ghjennaghju di a consagrazione d'acqua. Linie di i believers à scaccià i tempii o à trincià per l'acqua sante, dip in una font o in un burchju di ghjocu per lavà i peccati. In questu ghjornu, ancu l'acqua da u grigiu hè cunsideratu santu, è hè attribuita à e propieture curatori. I sacerdoti affirmamenu chì una sola gota di l'acqua di pattimentu hè abbastanza per cunsecrate qualcosa quantità d'acqua urdinaria.

U baptismu hè una festa ortugno, chì hà cunservatu i so tradizione è a tradizione in a so forma originale. Sicondu a tradizione di u vacanze, u patturinu hè realizatu, a prucissiò hè fatta durante una grande reune di persone nantu à u fiumu o a stagione larga più cercana, un burcu hè cutatu in forma di una croce, è u prete cunsacrà l'acqua. Nascì in u pudoriu di u ghjacciu per i peccati è un veru fiduente, secondu a credenza, ùn soffreva micca di qualcosa durante l'annu. Suggerimenti in l'acqua, una persona rinunce u diavulu è ghjurari fideltà à Cristu, cumminata cù u spiritu di i santi.

U Bautismu - a storia di a festa

S'è vultà in daretu nant'à u Bautismu, a storia di a festa di l'Epifania - u battèsimu di u Signore, hà tenutu una linea suficientemente clara entre l'antichi è novi pattu. Ivan Chrysostom hà scrittu: "L'aparicio di u Signore ùn hè micca u ghjornu chì era natu, ma u ghjornu era battizatu". U Bautismu, questu quì hè u primu avvenimentu in l'attività publica di Ghjesù Cristu. Hè stata cun ellu chì i so primi discepuli unì a Cristu.

Oghje, a festa di u baptismu in certi locali hè diventata pagana. E persone chì sò assai luntanu da a religione Ortodoxa, riferenu à l'acqua sante com'è guardiastru. Inoltre, à a vigenza di Natale, invece di rigalu di fasting, mancianu totari di manciari è edità l'alcohol, chì in principi inacceptable per un Cristianu Ortodoxu. Sicondu e parolle di l'apòstulu Paulu: "A gràzia chì Diu hà datu, è a cummunione à u sacru duverà esse curazzione prisentatu per elli finu à u pussibuli, perch'elli ponu cuntinuà a crescita spirituali".

L'acqua sante adoptada in l'Epifania, pudete sprinkle a casa. Spruvule i mani cun pizzicità, facennu movimenti transversi, accuminciannu da u dirittu di i porti di l'ingaghjamentu, mudificà in sensibilita di uruguai.