Perchè ùn pò manghjà parechji ova?

Oghje sò un di i prudutti più famusi in u mondu. L'oggetti di pollo più largamente distribuiti sò u più accessibili. In ogni modu, in l'alimentariu pudete aduprà u ova di tutti i tipi d'aus, è ancu i vacche di certi reptili (per esempiu, tortuglia).

Hè pettine di manghjalli assai ova?

L'oghje sò una bona fonti di a prutezza, chì hè digerutu assai più faciule cun a carne, in più, cuntenenu quasi tutte e vitamini necessarii (ecceminute - vitamina C), è parechji necessarii à i minerali di u corpu umanu. Parir devi chì, basatu in tali cuntribbili proprietà, a quistione di perchè ùn hè impussibile di manghjà parechji ova ùn deve micca fà. Malgradu questu, disputi trà i medici nantu à l'ecunumia chì hè preghjudiziu à manghjà assai oghje cuntinuanu per centu anni. Unu di l'argumintazzioni principali di l'opposituri di u cunsumu di stu pruduttu hè u cuntenutu di u colesterol in i ova. Infatti, u cuntenutu di u colesterolu in un uovo hè 2/3 di a tarifa di intake di u ghjornu. Ma, à u stessu tempu, cuntene lecitina, chì aiuta à eliminà u colesterulu di u chjamatu "bad" da u corpu, è hè ancu necessariu per u funziunamentu standard di u sistema nervu, u cori è u fiocciu. Inoltre, ùn sò micca bastate studienti cunvincenti chì cumercianu chì e manciari alimentariu chì cuntenenu maiò quantità di colesterol pò aumentà significativamente u so cuntenutu in u sangue. Pudammu, ci hè una cumminazione di varii fatturi, una di e quali hè probabbilmente a crescuta genetica di l'individui.

Sè ancu di decisu di riduce l'ammontu di colesterol cunsumatu di l'ova, hè abbastanza per limità u cunsumu d'uvizzati, perchè sta sustanza insidiosa hè cuntenuta in questu.

Harm d'ova di pollo

L'argumintazzioni seguenti in favore di u danu di i ova, particularmente di pollo, hè una reazione allergica frequente à questu pruduttu. Questu hè particularmente cusì per i zitelli. In questu casu, pudete dà diversi ricunniscenza:

  1. Se ci hè una allergie à i ova di pollo, pudete pruvate di sustituìssinu cù l'uvellu di altri spezi d'animali (coda, turcu).
  2. Pudete prima esse eliminatu questu pruduttu di u usu, è da principià per entra à a dieta gradualmentu è in porghje.
  3. Cumprate oghje da altru fabricatore. Forsi la rilazione allergià ùn hè micca pruvucatu da u vaghjolu, ma da l'additivi à a popa di l'uccelli. Oltremente, oghje "olegani", i. E. uova di i grechi cultivati ​​in cundizzioni naturali.
  4. U terzu, è forsi a basa più basica per què hè dannusa di manghjà assai ova, hè un risicu aumentatu d'infizzioni cù salmonella.

Salmonellosi - una infestazione intestinali aguda causata da bacteria di u genus Salmonella, hè particularmente periculosa per i zitelli. Per ùn avè micca infettatu cù sta infestazioni spègliu, avete bisognu à seguità un pocu di regule simplicete:

  1. U danu particulari pò causà oghje crudu (di pollo è micca solu) da un provedore. Per quessa, hè megliu per calore per 15-20 minuti.
  2. Piglia l'alchesi di l'oliu cù l'acitu, prima di coccia. Ùn ùn scurdate di lavà a manu dopu questu.
  3. Se ci sò danni à l'intarsa, ùn pudete micca aduprà un ovu per l'alimentariu.

E ultime, ci sò e malatie chì l'usu di l'ova hè veramente contraindicazione: