Holiday "Energy Day"

A celebrazione di u Dia di l'Energia in a maiò parte di i paesi annantu à u 22 di dicembre. Ghjè in dicembre chì i ghjorni ligere fissi sò, è a ghjente hà bisognu di a luci. In certi alcuni repubblichi di l'Unione hè celebrata in u vie vie, u terzu pianu di u primu misu di l'invernu. Per quessa, per esempiu, in u Kazakistan, u ghjornu di l'Energia pò cascà u 21 di dicembre o in una data diferenta. In a URSS hè stata stabilitu in unanimità l'adopzione di u pianu di l'electrificazioni per un paese novu - GOELRO, chì u guvernu hà firmatu in u 1922. Hè stata a realizazione di stu grandi prughjettu chì a ghjente in cità è i paesi hà prestu infurmatu di l'esistenza di u famoso "Ilich bombe", chì sustituia l'antichi candelli è i lumi di kerosene.

U ghjornu di l'energia nukleari di u 2005 in Russia hè celebrata in u vaghjimu. Perchè decide u vacanze per separà? À u tempu, i centri di energia termali è idrualèliche ùn anu micca bisognu à cumplessu a industria di u sviluppu. Eranu rimpiazzati da un ghjovanu energèticu nucleari. In i anni di sangue di u Sicundu Munnu, i nostri scientifichi fete scuperti grandi scuperti, chì prestu prestu in u mondu sanu. U 28 di settembre 1942, u guvernu hà adduzzu una ordine "Da l'urganisazione di u travagliu nantu à uranium" è à un altu livellu hè statu appruvatu a creazione di un laboratori mudernu per l'studiu di u nucleu atomicu.

Chì qualchissimu propiu hè u ghjornu di l'energia ghjornu proclamatu?

Ùn avemu bisognu di u so travagliu quandu a luci in a stanza hè luminosa, a TV hè travagliatu o l' arzu hè ebbe. In a strada hè invernu, u sole ùn hà scappatu da parechje persone, ma in l'appartamenti di i nostri cittadini hè aggradèvule è u lume luce. Hè creepy per pensà chì a ghjente in u passatu hà campatu in i so casas scuru, chì fùssinu illuminati per luminevuli lampi è candele di cera. I ghjente muderna ghjova solu ùn pò micca fà senza l'appruvisioni simplici simplici chì anu migliurà a so vita cumuna. Tutti aghju vanu in u regnu di l'electricità. Dunque, unu ùn deveru micca scurdate di e persone chì ci furnenu di lumera è di calore ogni ghjornu.

Cu l'avventu di i primi installazioni elettrici à a fine di u XIX seculu, i spicificatori eranu obligatori chì anu da esse l'aiutà. Ci sò nove novi fonti tradiziunali di luce è u caldu, ma bona energia ferma sempre in u prezzu. In ogni tempiu, i so specialisti travagliammu in l'imprese, eliminate accidenti, furnisce un putere interudu à e nostre instalazione elettrica, pruvatu di furnisce a lumera. U ghjornu di u ingenieru energeticu unisci assai persone, pruvatu à felicità nant'à e vacanze è e ringrazialli pè u vostru travagliu.