U diagnosticu ùn hè micca un impadatore: l'affari successi di u primu mudellu "solar" Madeline Stewart!

Sembra chì oghje u mondu di a moda hè aperta à ognunu, è e donne di "altre bellezza" - nanzi cù un apparenza insoliticu, formatu di plus-size, albinismu, vitiligo è ancu transgendienti sò in dumande à più di mudelli cù datu è parametrici classichi.

Ma sarà, per "persone assulitu" cum'è chì qualchissia hà stallatu una battizà invisibule, chì era distruttu per l'heroina di u nostru postu!

Hè tri anni, i media spiegò littarò da a notizia - "Una zitella di 18 anni cun u sindromu di Down, Madeline Stewart scalò à u podju, è avà sò solu à cunversà un mudellu!

Chì un peccatu di fàcchjà, perchè parechje stu successu era una ragiunazione per sguassà o, megliu ùn pruvà di dubbità chì a industria di a moda abbia apertu a so porte per Madeline Stewart per un paru di minuti, è in più di un sonu bellu è senza esperimentu, ùn sforza in u futuru, ma ...

Ma oghji u nomu di u primu mudellu cù u sindromu di Down ùn hè micca solu un rumore - Madeline Stewart hà diventatu un veru stella di u podju è hè prontu à trasfurmà u mondu di a moda.

È a so ricetta di u successu mite l'admirazioni!

Madeline hè natu in a cità australiana di Brisbane. A so crescenza cascò nantu à e spalle di una mamma, Rosanne, chì, malgradu i difficultà è di diagnosi di a so figliola, permette chì u so figliolu ùn solu per viaghjà una vita sana, ma dinò di custruiscia ambiziosi pianos.

Sicondu Rosanne, Madeline ùn era micca diversu di tutti l'altri figlioli, anche si piacia à u centru di l'attinzioni di più.

Per a prima volta in a manifestazione di moda in a so Brisbane nativu in u 2014, a zitella hà fattu una decisione sera di diventà mudellu è ùn hà micca cambiatu da questu!

Inoltre, cum'è parechje persone cun u sindromu di Down, Madeline era inpuru, ma ellu ùn hà micca permessu di diventà un obstaculu per a realizazione di un sognu.

Ùn avete micca cridutu, ma da sette ghjorni di a settimana passava sei in a gym, andò à a piscina, era purtatu da cheerleading è hip-hop. E vostre buttula fastidiu è suttura prediletti senza vacillu, scambiati per agucatu è fogghi. E sapete quale hè u risultatu? Minus 23 kilos!

Allora scurdate di tuttu ciò: "Una zitella di 18 anni cun u sindromu di Down è Madeline Stewart hà sceltu à u podju è avà sò hà sogni di divintà mudellu!"

Dapoi stu momentu Rosanne Stewart hà dettu chì a tenacità di a so figliola hè megliu per aiutà à fà una muderna stilosa di cummerciale:

"U persone cun u sindimentu di Sindacone sò capaci di moltu, fannu tuttu in a so manera. Fate qualcà l'azzione, è anu smanà e vostre expectazione. Puderanu puru belle è sexy!

Iè, i sforzi di a mo mamma è a figlia èranu pronti coronati di successu. Grazie à l'attinzioni in i media è l'Internet nantu à u "mudellu solidu" hà amparatu quasi u mondu sanu. Madeline fù invitatu à a sessione di foto, è a marca di Manifattura sportiva offreu u primu cuntrattu di publicità, è a seconda avà publicà fà sacchetti di sempre. E questu hè solu u principiu!

Photoshoots in u vestitivu novu di Rixey Manor in Virginia

A strada, sapete quantu assai milioni di ragazzi sònniu per vultà in u settore in Vogue è Cosmopolitanu? Ma Madeline vicinu à sti punti in u so pianu pò ancu mette a marca "cumprata"!

A cima di u successu per ogni mudellu in u dumanda hè invitu à participà à a manifestazione di simule di a moda. E Madeline Stewart hà digià intaglialu in New York, è ancu stava aspittendu à Londra è Paris!

No, simu micca pensate chì a zitella prova di sinsibilizà a so malatia. L'obbiettivu di Maddy hè di scumigà l'attinzioni di a persona per u prublema di l'integrazione in a so sucità cum'è ella. E in tutta a so soporta u novu Robbie, di u vechju anni, chì ùn pò maià di ricurdà quantu hè bella.

Quantu valenu sò i diritti?

Eppo, è più importantemente - trè anni dopu, Madeline Stewart prova chì u sindromu di Down ùn hè micca un impunenti per a so attività è simbolica per u 21u anniversariu, hà iniziatu a so linea di a robba, chì hà avà digià presentata à a festa di a moda in New York. Ricordu chì un fallimentu in u XXu paru di cromusomi porta à a Sindrome di Down?

Oghje, Madeline ùn si pò stà feru di parlà di ciò ch'ella hè bella o ancu nantu à a felicità. Eppuru, veramente, sì, i sònni cumete realità solu s'è voi veru!