Perchè ùn puderete battezi di a prima zitella?

In a nostra cultura, ci hè una quantità numerosa di signaghji, chì assai persone siguendu. In cunnessione cù u battisu, in particulare, ci sò dinò parechje credoi, è parechji si stupiscenu per quessa hè impussibile di battizarà a prima nanna. Hè bisognu di escrugliarà chì questu annunziu refiere solu à u sessu femminile, chì significa chì l'omi pò senza salvezza. Eppuru u sessu maschile è cusì cunnosciutu à parechji superstitions. A risposta à a quistione perchè una donna ùn ponu esse batteziatu a prima zitella hè u fattu chì u padutu presuppò chì prende u futuru di a felicità in u matrimoniu, è chì probabbilmente a zitella ùn anu mai casu.

In contraste, ci hè una altra creda chì, per a prima volta, diventà una padrina, una donna in u futuru trova a felicità è duverebberà a so famiglia.

Ci hè un altru signu chì spiega per quessa hè impossibile battezzione a prima zitella à una ragagna soltera. Si crede à ella, u zitellu pudaranu adoptar a destinazione di a futura madame, chì volenu chì si devenu esse chjamatu una donna felice è sposa per questu rolu.

Supersuntione o verità?

Quantu hè veru queste signali, per ghjudicà solu à quelli chì sò guidati da elli, ma deve esse nutati chì in religione, Christianità, ùn ci hè micca pruibitu per un battiziu tali . Ma u rifiutu di invià i genitori di diventà a padrina, prima, pò assai insultà, è in segundu, in ogni momentu era cunsideratu una disgrava.

In più di ciò chì hà digià statu dettu, era un altru signore inglesa interessante chì spiega perchè una zitella ùn pudere micca battezzà a prima zitella. In l'Inghilterra antica, crede chì a prima fica battizata duvere u sicretu tutta a so vegetazione, priva a barba è u mustache. Avà tali cunvenzione causarà solu un sorile, è in quelli ghjorni, quelli ghjovani erani cunziddi di servitore di u diavulu.

Cumu pudete vede, qualsiasi signuale hè realità solu in u so tempu, è più impurtante, da l'esternu si parolle ridicule è brutturanti. Ma per crede o micca - tutti decide di ellu stessu.