À quale età pò mette un zitellu in un marchjante?

Oghje, ci sò assai prudutti diffusulenti nantu à vendita chì sò stati disinniati per diventà un zitellu è, à u stessu tempu, liberà un pocu di a vostra mamma. Questa hè particularmente bella dopu à ottene u bè editu di 6 mesi, perchè ellu dumandassi più è più attente è voli di scopra tutta di u tuttu, è ùn pò micca spustà in modu indipendenti. Unu di sti dispusitivi per i zitelli più di 6 mesi sò i caminati, chì permettenu a foglia di movimentu versu l'appartamentu è esaminà i lieux d'interesse.

A quistione di un marchjante hè necessariu ferma longa. In ocasioni i matri s'apprima à questu mezzu quantu picchì senza ellu ùn ponu micca. Certi mèdicici crèdenu chì in questu mezzu ùn ci hè nunda di male, mentre chì altri, per contrari, pruibitu categurichi chì ponenu u zitellu in un marchjatore. In ogni casu, per fà quessa più chjaru ch'è u zitellu avarà da l'età di 6 mesi, categurichi micca, è per i zitelli più antichi micca sempre innocu.

In questu articulu avemu dettu da quale età hè pussibule mette u zitellu in i caminavanu, è sese esse di utilizazione s'ellu hà fattu in una manera puntuale.

À quale età vene u zitellu putate in un marchjante?

L'età averagee a quale si metteranu a usu di u marchjadore hè di 7-8 mesi. Intantu, à una maiurezza maiò, l'oppurtunità di mette u zitellu in questu mezzu hè cunnisciutu da a so età, ma cù pratiche fisicu è psicologicu. Un caprettu, chì pò esse sicurezza in un passageru per a prima volta, deve avè i seguenti capacità:

In chì casi, categurichi ùn pudete micca aduprà un camminatore?

Ci hè parechje contraindicazioni, in quale u zitellu ùn pò micca esse categurichi nantu à un marchjante, invechje di a so età, à dì:

À quale età pò mette un zitellu è una zitella in un marchjante?

Malgradu qualità significativu fisiulogichi di i picciotti è di e donne, i pediatrici ricumandemu à pusà in un marchjante à a stessa età - micca pricurata da 6 mesi, sempre chì u zitellu hè prontu prontu. Hè ricurdatu chì, quandu u marchjatoru, i pezzi di u babbu ci vole in u pianu pienu pienu. Se ùn si pò micca cunsigliatu, avete aduprà sandali ortopedici.

Inoltre, u dispusitivu deve esse agitu per u crescita di u zitellu, affinchendu ùn puderà friccià è micca micca lesciate i genitäli. Infine, vale a pena per limità u tempu di a sughjura di migliore in i caminarii - a durazione totale di u so usu per ghjornu ùn deve micca esse più di 40 minuti, ma cumencia più di 3-5 minuti.

Quale tipu di marchite per sceglie?

Avà in i butthetti di i zitelli sò prisentati diverse tipi di caminari, chì ogni avianu i so vantaghji è i disadvantaggi:

  1. I walkers classici anu u designu più simplice - anu a forma di un quadru, chì si trova nantu à i roti, è in ellu si trova un postu per u zitellu. Quandu sceglite un tali dispositiu, fate cura à a posibilità di l'aghjustà u sediu è l'stabilità di tutta l'estructura.
  2. I Transformatori di caminata cunghenu i funzioni di i caminatori classicu, rocking, è pane di gaming. Quandu sceglie din optione, pudete dà preferenza à u mudellu cù una tavola extravaganza.
  3. Finalmente, a più sicura di u marchjadore - u carrettu. Hè un designu elementariu nantu à i roti, chì u zitellu hà impulsu davanti ad ellu, appoghju, cusì, tentativu di caminari. À u stessu tempu, ùn hè micca curazione in a spina, chì hè più periculosa da i caminhadoras classicii. Intantu, quannu usanu una caddidera di rota, hè ancu necessariu di monitorizà a scelta curretta di i pedi, perchè spessu pruvucamenu a furmazione di una mishmash in u passaghju incorrecte.

In ogni casu, valia a scelta un camminatore cù a quantità massima di roti, perchè più di elli, l'esse menu prubabile chì a mulu torna accidinale. U numaru ottimo di roti hè 6-8 piezzi.