Sbiten cun ginger

Sbiten hè un beatu anticu d'acqua, spices, meli è varii arbre utili. Questu caldu perfetta un'immunità rinforza, aiuta à u corpu à purtàlla à i frati. Quì sottu sò aspittendu à e ricette di cucina per sbitnia cù ghjudiziu.

Ricette di Sbitania cù Ghjustu

Ingredients:

Preparazione

Scaricate a razzi di ghenzu. Emu chjaru acqua, putemu in ellu u ghjustu machinante, un bastone di canna è un carnu. Agghiunce u melu è u zuccheru. Dà u calzu per fure è fate a coccia nantu à u caldu di u calore per 10 minuti. L'scuma chì vi parechje nantu à a superficia, averemu. Allora pigliate i sbiten cun ghjudicanti da u calore è l'avete da culminate a meza ora. A crescita di a decocu hè filtrata è caliata à a temperatura intima. Avete bisognu di usà cali.

Sbiten fir with ginger

Ingredients:

Preparazione

In u pote, stanu i cungii di sage è fir, agghiunce cinnamon e raffia cruciata di ghignate. Scopre in acqua, portate a massa à foglie è falla feraghju durante 10 minuti. Doppu quì apiombate u focu è dete a cerva in brou durante 30 minuti. Dopu d'aiutu, aghjunghjenu u melu, u crava e altre 20 minuti nantu à u caldu.

Sbiten cù ghjetta in casa

Ingredients:

Preparazione

In un coltu prufunditu, diluziamu a melata in 200 ml d'acqua è permettenu a fraccione di u fraccione resultante, fendu l'espuma furmata. In un altru pranzu, avemu puru u zucchero in 200 ml d'acqua è a ghjura ancu à foglia. Pigliate a mutazione resultante è fracete nantu à u caldu pianu finu à ottene una massa uniforme. Ùn devi esse micca permessu di fracete attivamente. In u liquidu restante aghjùndenu spezii, chjappà i pranzi cù una cupirtella è coccia 15 minuti, apicultate u focu è dà una decucuzione di 15-20 minuti per infundir. L'infuzione hè filtrata è a cunnetta cù u mischju di zuccaru. Prima di l'usu, u biaccu hà caliatu.

Cume sattene cun ginger?

Ingredients:

Preparazione

A miele hè dissolute in acqua, putu à focu è, sguassate l'espuma, fretu durante 10 minuti. Aghjunghje spices, purtate à fogghiu è chill. Hirvate dilute cù acqua calde è vende a massa in un calore di melore. U surtitu resultanti hè embotellatu è avemu da u reloge à 12 in un locu caldu. Dopu questu, vultemu u frasche è aghju pututu in un locu friddu durante 2-3 simane. Dopu stu tempu, a zuccaru hè prestu.