Ridley Scott: "Ùn aghju micca travagliatu un ghjornu in a mo vita è ùn fate micca centru nantu à i prublemi!"

"A cosa principale in a vita hè di fà ciò chì vulete!", Admits Ridley Scott è ùn disingenu. Qualcosa chì faci, da tuttu ciò ch'ellu divera, se sparava un pittura nova o nant'à u so tempu pezzu. L'attitudine pusitiva di u maestru hè sempre passatu à u visoru è l'estremu di a film "Tutti i soldi di u munnu" hè una altra confirmazione di questu.

A film hè stata basatu nantu à una storia reale di u segesiu di u nipone Paul Getty, un industriale miljonariu americanu. In prima, u rolu principali hè statu appruvatu da Kevin Spacey, chì starred in a prima versione di sta foto. In ogni casu, dopu à u scandalu nantu à u persequitazione sessuale in Hollywood related to Spacey, u direttore hà decisu di rinfrescà a film è hà fattu successu à u più tempu u tempu. U sparizzioni di a nova versione di "Tutti i soldi di u munnu" hà dettu solu 9 ghjorni. Paul Getty hè ghjucatu di Christopher Plummer, chì dopu avè premiatu un nomine di Oscar per questu rolu.

Qualcosa difficultà hè un prublema

Ridley Scott ùn oculta micca chì elettu riceve à qualcosa sfida, sta volta - cambiamenti d'urganizazione à u prucessu di scelta:

"Aghjustu à cuntà assai a scelta. Mi piace u sensu di trattà d'ostaculi. Tuttu avianu cuminciatu cù Harvey Weinstein è issa Kevin Spacey tocca ancu. Dopu à i primi affirmazioni, fighjite subitu chì avè esse una purga seria in i studii di film, hè ora di putia finisce questa disgrava in Hollywood, chì hà duratu durante parechji anni. Dan Friedkin hè una persona grande è produtore, sò assuciati da boni relazioni. Quasi tuttu u ritimu chì hà pagatu, invece, mi cunvinciu di sparà è u processu di filmatu era vicinu. Ùn pudia micca permettà i so opari è l'invistiti per andà in u vacu. E quannu dicu chì mi vulia re-rimettelu a film, ùn era micca ultraggiatu, è, sicuru d'assicurà, solu l'hà dumandatu quantu costaria. Ma ùn hà micca pigliatu un dolore per u reticciu, tutti l'attori turnaru è travagliavanu in libertà. Aghju pigliatu per una bona signa è ùn eru micca sbagghiatu, tuttu s'hè sappiutu è si ncuntrò in quattru ghjorni. Ùn ci era micca bisognu di fà cambiamenti drasticamenti, a film era cusì perfettu. Forsi queste sona più inmodesta, ma questa hè una stima verita di u mo travagliu.

Billionaires - una rarità di i 70

U direttore hà dettu infurmazione di u so amicu acquisto cù u figliolu di Paul Getty è di cumu si a storia di u segregatu hè stata avvisata à quellu tempu da a sucetà:

"Ci hè molti billonarii in u mondu oghje, è l'statu di assai di elli sò cielu altu. Ma in u 60-70 distanti ùn ci era micca tanti persone ricchi cum'è questu, è, sicuru, Getty in seguitu hà fattu assai famosu. Sfurtunatamente, a so popularità era eppuvata da stu segnu tràgicu di u so nétone. Parechji si sapinonu cumu pudia riesà tuttu in a stampa. Eppo era cusì cunnisciutu chì u guvernu ùn fate micca cuncessione, è ùn parlava micca à i terroristi. Avemu bisognu di una alternativa. A quellu tempu hà travagliatu com'è direttore è produttu in a BBC, a cumpagnia hà pagatu assai, ùn aghjau è fundatu u mo stessu. I spetta publicità, è hà purtatu un bonu ingudu. Ancu travagliatu cù Balthasar, u figliolu di Paul Getty III, in u filmu "Flurry Bianco". E dopu un sezzione di quindici anni, anu cuntadatu cun ellu in un restuele, è ellu offre à presentà à u so babbu. Paul Getty III hè paralìticu è hà vivi cù a so mamma Gail Getty, chì in u mo filmu hè ghjucatu di Michelle Williams. Gail hà 82 anni. A strada, hà vistu u filmu è espresu a so appruvazioni ".
Leghje ancu

Età di a creatività ùn hè micca un editu

Ridley Scott 80 è hè intagliu di idee è di piani per u futuru. U direttore di "Alien" teni a so manu nantu à u pulse è rende cun interesse l'ultime novità in u mondu di u cinema:

"Curnutu, sugnu sempri ciò chì hè novu in u cinema. Sempre da interesse mi sguassà novi filmi boschi. Di questu questu, pudite chjamà i pittura di Spielberg "U segnu Dossier" è u "Auga" di Calvin. Ùn aghju micca stata invictava è in 2017, aghju liberatu "Alien: Testament", divintò prudutturi di "Blade Runner 2049". In quantu à l'"Alien", pensu chì a so evoluzione hè inevitabbile. Sì, sò 80 anni, ma ùn aghju micca retrochju à i sbagliati di u passatu è, sopratuttu, ùn fate micca colpi à quelli. Ùn avete micca l'abitudine di analise ciò chì hà già accadutu. Tandu sempre pruvatu à ricurdà solu i mumenti glurifici da quale aghju bè. E crede chì ùn aghju micca travagliatu un ghjornu in a mo vita. Hè ciò chì fazzu, u più amatu in a mo vita. "