Bolivia - attraversu

Boliviana - un paese in Amèrica del Sud, a quale l'epitetu "a maiò" hè più di quantu hè justificata hè u paese più distanti è ignotu. Da u numeru di risorsi naturali, u Boliviu pò esse chjamatu u paesi cchiù riccu in America di u Sud, è questu hè u locu più seccu è salatu in a Terra . Viaghjatori di tuttu u mondu sanu cù a cumminazzioni di cultura brillanti, culurita, paisaghji grandi, entertainment estremo, resorts di luxe è attraversu di Boliviana, foto è descrizzioni di quale trovi in ​​questa scusa.

Partiti naturali di Bolivia

In Bolivia, un gran numaru di siti stupendosi criati da a natura stessu. Quì sottu sò l'attrazioni naturali più famose è visitatu di Boliviana:

  1. U Parcu Naziunale di Madidi - una grandezza di a jungla intruvede, chì hè diventatu a più di 9000 spezie d'occhi, animali rari, i vegetali exotichi. U Parcu Naziunale Madidi hè u parcaghju più biologica diversu in u pianeta.
  2. U Lavu Titicaca hè u lavu più grande è più altu di a muntagna in l'America miridiunali, situata in u cunfini di Boliviana è u Peruviu. U Lavu Titicaca hè un destinazione d'appressu preferita per a pupulazione lucale è a clientella di u paese.
  3. Salar d'Uyuni hè un locu chinu formatu dopu à l'asciutà di u lavu anticu solonchak. Doppu a chiavi, hè una vista delightful - l'acqua è a salatura formanu una superficie di l'ispilsata, in u quali u paisaghju di u circondu è u celu sò surprisingly reflected.
  4. A Riserva Naziunale d'Eduardo Avaroa hè un locu locatu in i Monti Andes. Quì pudete vedere i solonchaks bianchi è i laghi culurati, ancu cumu si ncuntrari l'animali è l'animali d'altri pupi, cumprendi ghjenti enormi di fiammingi.
  5. Cerro Rico hè una muntagna induve a plata era imminata in quantità maiò. Era questu preziosu metalu chì hà attraversu i colonizatori spagnoli à a cità, sottu a influenza di quale a cità di Potosi è i pirsuni indigini di Boliviana mudificate. Avà ùn ci hè micca argentu in u dulore, ma a tin mining hè sempre in prossimu.
  6. Valletta di Luna hè un labirintu di scoglii, pio, canyon e crateri. U so sguardu s'assumiglia a superficia di a luna. Un passaghju per a vaddi hè un attrattu turisticu assai pupulari.
  7. U muru di dinosauri (Cal Orcko) hè un monicu monicu di l'archeologia, chì ùn hà micca parechji analogi in u mondu. L'età di u muru hè di circa 68 miliuni d'anni, è nantu à a so superficia, i scientisti cuntonu circa 5 000 stampi chì appartenenu à più di 200 spezie di rèttili.

Stazzioni architettonii è culturali di Bolivia

Dopu avè acquisto acquistendu cù a natura più ricca di Boliviana, vale u visitare è vedere i siti populari di stu paese criatu da l'omu:

  1. Misione di u Jesu - un distrittu di 6 citati, chì hè stata fundata sacerdote di Ghjesuite in u tarettoriu XVII-XVIIIu primu sèculu XVIII, a più famosa è grande di e cità di u complexe - San Jose, induve pudete admirar l'antica architettura spagnola.
  2. A Ruta Yungas hè a partita più perikulu di Bolivia. Hè una strada in a muntagna, passendu tramezu u tropicu nantu à u precipice. Ogni annu cintunhi di persone mortu quì, credu in l'abissu.
  3. Sucre o a cità di quattru nomi: Charkas, La Plata è Chuquisaca - questu hè praticamenti una cità spagnola in u cori di a Boliviana sudamerica di u Bolivja cù l'architettura autentica è assai di siti interessanti.
  4. Museu etnulogu di i minieri (Museo Minero). U museu in u sensu di questu locu ponu esse chjamatu un stracu: i turisti anu offru un viaghju prufunditu in a mioia, durante ellu pudendu truvà cumu travagliatu di l'impiegati di sta industria è quale difetti.
  5. Chjesa di San Francisco (Iglesia San Francisco) - u segnu religiu più famosu di a Bolivia, mantendu l'spiritu di l'antichità. I visitori sò datu l'oppurtunità di vedà micca solu l'interni di a chiesa, ma ancu passeghjani à u tettu di u bastimentu.
  6. A Casa di a Moneda - un museu induve una cullizzioni di antichi muniti è di machini per a so fabrica hè colaute, è ci hè una esposizione di minerali, antichi cubetti è ancu parechji mummi.
  7. Incaljahta Complexe (Cittatò di l'Incas) hè un picculu paesu anticu, cunsistenti di 40 edifiziu, a maiò parte di quali eranu in a fini di u seculu XV. U cumplessu hè apertu per visite in tuttu l'annu.
  8. Tiwanako (Tiwanako) hè un complexu archeologicu di a cultura pre-Inca vicinu à u Lavu Titicaca . Oghje, questu hè unu di i principale attraversu di u paese, scavi è travagliu nantu à quale sò realizati finu à quì.

Cosa àutru à vede in Boliviana?

Annu in a cità di Oruro hè un carnaval di color, chì hè u più grande avvenimentu culturale in u paese. In questa grandiose di i vacanze di Bolivia , gruppi di ballata participanu, è u so tema cambia annantu, chì hè a diferenza principale di u carnaval in Rio de Janeiro.