Gazania - cultivazioni

Gazania (gatsaniya o quella chjamata in i pumati cumuni - a camomile sudafricana) hè una fiore da a famiglia di fiori. Sicondu era abituatu à cultivà in un clima calda in a regione Africana, quandu hè cultivatu in u cinturione mediu, pò esse cunsideratu cum'è una pianta annuali. Se ci hè gasu in a vostra zona, da pudè esse interessate di sapè chì a so alte pò cumprà 30 cm, secondu a variità chì hè stata nantu à u situ.

Gazania hà in i fiori di storia straordinariu, chì sò revelati solu sottu a influenza di u sole. Tuttu u restu di u tempu chì u capiu sò chjusi.

Siccomu a pianta hè esotica per a nostra regione, ùn hè micca praticamenti micca sottopettu à l'attaccu da i insetti.

Gazania: pianta in terra, crescente è cura di a pianta

A pianta hè più piacevuta in un spaziu bellu illuminatu per furnisce una fonti di luminosu constantu. Sì si hè almenu un pocu ombre, ùn sera micca splendida.

Per u so cultivo, un terrenu rico in nutriente hè adattatu. Appena appena trè simani dopu à a pianta, hè necessariu di producià a prima fertilizazione cù un fertilizzante minerale destinatu à i vegetali. Cumplementu, hè necessariu di cuntinuà à a gasta sistematicamente di u gasu, per quessa chì prupone quantzi è mandarà u corpu. E in questu casu saranu più longu.

Gazania hè una pianta resistente à a secca, per questu ùn hè micca necessariu moltu di acqua. Ma riei ùn hè sempre necessariu, sopratuttu in u tempu tempore. Inutili, i so fiori fraccionanu e crescenu menu intensivamenti.

Malgradu u fattu chì a gazaniya hà capaci di sopravivenza è a prima glaziunatura, in a staghjunazione fridda, pò muriri. Cusì, pudete fà cuddà currettamente di una pianta, trasplantà in un pezzu è a mette nantu à un balcuni di glassed. Se mantene a temperatura di l'aria à 10 gradi è a pianta moderamenti acqua, pò assicurà salvezza l'invierno. In a primavera, u gasu pò esse di novu nantu à a terra. In ogni casu, quandu u crescente in una pignata, ùn eseguite micca u bagnu di u bacinu dintra.

Puderete prupopulare a pianta per serei è e tagliati.

Gazania: cultivazioni di e crescente di e zicchini

Siccomu a pianta havi una longa stagione di staciuni (80-100 ghjorni), hè megliu cultivatu cù e piantini.

Prima di cultivà u gasu, hè necessariu di preparà u travagliu: u luguru è a terra di terra, l'humus, a sile è a turba sò adattati per u duminiu.

In marzu, pudete principià a simenta pezze à una prufundità di micca più di un centimetru. A temperatura ambientale deve esse guardata à 22-24 gradi. Allora i primi rimeri pudete vede in 8-10 ghjorni. I tippi mustrari sò scappatu unu à unu in testi distrosi prima di a prima foglia.

Dopu chì i pianti sò raccoti, hè necessariu di fertilizà cun fertilizzanti minerali una volta un mesi.

Se ci hè u tempu seccu, l'acqua hè stata aduprata cun prudenza cum'è possibili, ma abbastanza.

Avete avutu ancu atturzaraghju a pianta: in u locu di u ghjornu di u sole di u sole, è à ghjornu accustomati à bassa temperature.

Perpendicularmente, i rami scurdati sò sappiutu per aghjurnà a furmazione di novi fiori.

Se semi sembra in a primu aprili, poi li primi capulizzi pò fussiru digià in u lugliu.

Gazania: propagazione per stagioni

Se vulete propagaraghju a pianta cù stagioni, in u lugliu-agostu duvete bisogni à i ribelli laterali à a basa di u trondu. Per esse cuttuli à raghjunà, sò pree guardati in una solu suluzione di u regulatore di creazione (l'acidu naftilaceticu o l'acidu indoli-butiricu). In i primi tempi hè necessariu di furnisce a prutezzione di i corrente e u sole di u sole. A temperatura ambienti deve esse 15-18 gradi. In casuali, i cuttings sò devastati.

Gazania hè spargiate in u paisaghju: pò esse pittati per decorate ghiacciati, maghju di fiori, contene di strada è giardinu di roccia.