A Deessa di l'Amore Afrodite

A dea greca di l'amore è bellezza Afrodite - unu di i più famose rapprisentanti di u panteorge olimpico, interesse in quale per i sèculi ùn hè micca diventatu. È questu hè perfettumente cumprumble - l'amore hè u stimulusu più forti, impone i atti più belli è più disgustanti.

Nascita di a dea greca Afrodite

In tutti i miti cunnisciuti di a Grezia antica, a dea di l'Amore Afrodita arriva da a scuma di mare. Era bella chì i minerali vicini adurdinà immediatamente a ghjente diessia cù giovani è ghjuchjà nantu à u so corpu una vistura degna di a regina divina. L'unica pregunta chì ùn resta chjaru perchè a scuma di mare fugliale sta criatura bella. Sicondu una di e versioni, u sangue hà da u sangue di l'uraniu di Crohn, in a spuma, in l'altru - u fluidu seminal di Zeus. E se a prima versione hè cunsiderata correcta, Afrodite hè una dea cthònica, chì spiega in generale u so putere.

U puteru spontaneu di Amatoriu di Afrodite era cusì maiò chì ancu i più putenti di i celestials di u panteciu olimpicu ùn puderanu micca resistente. Solu trè deusati eranu indifferenti à amori charms - l'astringu sanu Athena, u cacciatore virgin Artemisa è l'humili Hestia. E trà di l'omu indiferente à l' incantu di a dea di l'amore, Afrodite ùn era micca à tutti - quandu ella appareva, a ghjente cuminciò à languish in l'experienti di carità è strive à creà una famiglia. In più di l'amore è bellezza, Afrodite hè cunsideratu a dea di a fertilità, a primavera è a vita.

Fù l'epiteti, chì aghjunghjenu a dea greca Afrodite - fialkovenchannaya, smykolyubivaya, peno-born. Eppo era sempre rappresentata circundata da fiori - rosi, viole, liri, è accumpagnati da un cum'è di belle ninfi è di culori. In i pittori, Afrodite pare è una splutazioni bellezza è bellezza cusì splendenti, ma sempri invariabilamenti u stessu - a so imagina corrispondenu solu à i canoni estimati di bellezza di u tempu chì l'artisti hà vintu.

Miti di a dea di l'amore è bellezza Afrodite

Sicondu a mitulugia greca antica d'amuri, a dea Afrodita era cercata per parechje divinità divinità, cum'è Puseidonu. Ma, strangely enough, u maritu di a bella dea divina di Diu diventa a fede è afflica Efestu - u diu di a forze di forge, capaci di creà decorazioni di bellezza insurata è artifacti màgichi. In ogni casu, u maritu hà trattatu a so mòglia più di geniale, diventendu u travagliu. È Afrodite s'arricò d'Ares, chì era odiatu di parechji dii di a guerra. Questa relazioni extramaritali hà dettu nascita Eros, Anterot, Harmonia, è di Deimos è Fobos - i cumpagnie d'Ares.

U craving di a dea di l'amore per u diu di a guerra è di l'odiu puru cunfirmanu l'urge ctònicu d'Afrodite, tk. u sensu di tutti i guirsu hè più anticu chì l'spirituale chì hè prescrittu da i mitu greche nascinu. In modu, u diu Eros, chì i miti tardi sò stati arricurdati in u numaru di zitelli di Afrodite, in i mitu anticu era u pruduttu di u Chaos, i.e. - deity chthonic, pussessu di energia putenti. E ancu dopu, Eros spessu prubbleva chì era più forte chì a mamma, infunditore un craving irresistibili per quarchi.

Cum'è l'altri deities olimpici, a dea di l'Afrodite d'amore avia assai interessatu in a vita di i piani è spessu interferiti in a so relazione. Hà inspiratu un affullu abbitanti di Parigi Helen, a donna di u Rè Menelaus. Cum'è difensore di Troia, aiutau Paris a scappata di morte durante una lotta cun un maritu ingannatu. Tuttavia, per salve a Troia à a fine, ùn pudia micca - a cità cariu.

In l'epica di l'Omeru è i miti più tardi, Afrodite hè digià rilevatu cum'è una deessa refinada, refinada, amante d'un attrazione negra è voluptuosa. Questa stampa hè sparguglielamente distintu di l'imaghjini di una dia cungistica putenti. Stu debilitatu suggerisce chì e persone si sò più calmu di i fenomeni naturali è menu teme.