U ghjornu di u castagnu ekinoxi - rituali

U ghjornu di u equincucu di u culleghju, a durazione di u ghjornu è a notte hè a listessa, è u sole ssa scintu ugguali in i dui emisferi. Sta volta hè l'ideale per appiegà a magia, perchè in questu pianu, i putenzi naturali, astrologichi è magichi sò cumminati. Ci hè parechji ritaglii chì sò stati annantu à u ghjornu di u equinoxe di u culore, destinatu à migliurà a situazione finanziaria, attraendu l'amori è a migliurà l'estatali in altre à l'urbe. Una cosa più di prestu attenzione hè chì in queste ghjornu u Sun accunsente u signu di Libra, chì simbolizza equilibriu è armunia .

Chì duvete fà u ghjornu di u equinoxe udtalale?

In questu ghjornu, i ritimi destinati à attraversà a ricchezza è a prusperità sò più populari. Cunsigliate parechji di elli:

  1. U ghjornu di u equinoskjo otoñale, hà bisognu di caccià i cosi innevativi chì ùn sò micca più utili in a vita di l'annu. I cosi chjappi.
  2. Hè necessariu annantu à questu ghjornu hè solu cum'è costume di cunfrisce per a prosperità è u benessimu. Sì avete a culomba, da questu hè di soldi è di carrica per successu in u travagliu. Attirilià l'amore è stabilisce relazioni in a famiglia pò passà bacca.
  3. Per migliurà a prusperità in a famiglia, hè necessariu ripiglià è purtà à a vostra casa rowan berries.

Ci hè un ritu direttu à attraversà a ricchezza, per quale hè necessariu preparà trè candileri verdi in i candileri, un vunciu di frutta, ligumi è frutti, è una foglia di lucchetta è soldi grande. Purtate candele in u centru di u tavulu per fassi un triangulu. Sottu à a to manu diritta, mette una lampa di lucchetti, è sottu à l'abbandunatu. Pòglia un cuntinuu cù u fruttu vicinu à questu. I candelli ci vole incesa in un certu ordine: prima u luntanu, à seguità, a diritta è a left. In vista di a flame, dicenu cusì cunghjilla per i soldi in u ghjornu di u equinoxe di culori:

"Amparò a mio tabella,

Sutta a mio diritta hè u mo successu,

Sutta a mio manu, a mo prumessa,

U putere di a luce,

U putere di a bughjura!

Sì troppu ugguali!

Dà una casa à u bè,

Un caseddu tutale di oru è d'argentu,

À u successu di a mo vita hà stallatu,

À a purtava di soldi hà fattu battore!

E chjudi era chjappu.

Verità!

Cusì sò!

U focu è a petra! "

I cannli s'ellu deve esse brutta solu, ma abbandunate un pane di frutta, di dinari è di laurel nantu à a tavula finu à u ghjornu dopu. A matina, u cuntenutu di a piatta deve esse cunsumata, laurel usata per pratica di cucina, è mette soldi in purse.

U ghjornu di u equinoskali oculentale, un rituali hè fattu per rinuvà l'energia. Hè necessariu di piglià un nummiru ugguali di candele di verde è bleu. Anu deve esse situatu à i vilhe di a tavula per fà un quadratu, è vicinu à ellu prupone un ingrossu di acqua. In u centru pusò le leaf, foglie, foglie è biscotti. Un altru pigliate dui foglie è scrive una lista di perduli è i fallimenti per l'annu, è nantu à u sicondu - una lista di gioia è di cunflitti. Pusendi u listinu in u foglie d'ochji. Scaricà da tutti i pinsamenti, chjama i candele, cuminciendu da u celu, situatu à u nordu di u nord, è finisci cù u verdu nantu à u latru sudu. Dopu à quessa, dì chì a cungiura di u ghjornu di u equinoxe di culori:

"U lume era natu, creci, chiuvelli è bracciale, aghjunghje u puteru à a vita, aghjustemu è pianta, creà è pruteghje, è avemu alluntanatu, fate ciò chì hè destinatu".

Dopu quì, pusau e liste in un dispusitore di acqua, dicendu queste parole:

"E i vittori è i piacere sò ugualità: tutti dui passanu, i duie frutte d'oltre. Dicinu l'addiu chì i vittori aumentanu, è i tristi anu da sempre.

I candelli ci vole à crepacallu è fate l'acqua da u cuntinuu sottu à un grande arburu.

Altre rituali in u ghjornu di u equinoxe udtalale:

  1. Ci hè una crede chì l'acqua prima di l'alba hà una energia è forza speciale, perchè se una donna hè lavata da questu, po è ponu per un pezzu più tempu cunservà i giovani è bellezza. Sì una casta unmindia fate questa, certamenti truvà una persona sana per un annu.
  2. Ci hè un rituali nantu à u ghjornu di u equinoccu di u culore di l'amore è se una persona solitaria vulete truvà un coppiu, dunque avete bisognu di un capelli, un sapienti di cigarelli, sabbi e altre elementu per u vostru cumpagnu potenziale è vi assicuratevi di mette sti punti da vena à e vostre affari. Cusì ci hè necessariu di dichjarà parolle: "Cumpu una coppia, aghju amatu l'amore".
  3. À u zitellu era sanu cù u cursu di l'annu, hè necessariu di valdi cù l'acqua nantu à a casa di a casa.
  4. Pudete creà un amuletu per a to casa, perchè elli si cumpranu un bouquet di foglie di muntagna, u zitellu di u triu, a calina è e paghjendere di pinu. U bouquet deve esse ligata cù una corda roccia è pèndite nantu à l'intrata à a casa. U amuleto si difende da un annu.