Gezleme

Tuttu chiddu chì hà almenu una volta ind'u settore in i centros turísticos d'Antalya, ùn pudianu aiutà, ma s'ammintò cù i pastes planiche culuriti tradiziunali cù u rinfrescinu - guglielmo. Literatu in ogni ostelli, restuurante o solu nantu à a strata pudemu osservà quantu chì e donne, difendente chì pruvate un bastone, rollu à una veloce incredibile, fate e frutti di sti pani frischi. Di sicuru, per ripetiri u prucessu tutale in accurata hè improbabile di successu - avemu bisognu di un brasserie speciale, ma ùn aspittà micca a listessa festa per cunvidenza di novu à quì u sabu. Per dì, avemu travagliatu cù ciò chì hè a manu!

Gezleme cù meat stuffing - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A farina aghjunta cù u salinu hè sottumessu cù una volta di slide à a tavula. Facemu un diprissioni, pour un pocu più vetro di acqua calda. Amminimu a pane elàstica, sferente à u vintu oliu vegetale. Piuttostu l'ammai, u più elasticu diventa, è più faciule hè di scacciallu. Lasciate a pezza per un ghjornu, è avemu da cullemi.

Fructu forcemeat. Minuti per 5 à a preparazione, aghjunghjite l'aglutinà cunfittatu è a salsa di tomate. Solim, pepite. U furmagliu hè strufinatu nantu à un grossneru catapulte. Finamente avessi i verbe.

A pasta hè di novu amella è diventata in 6 parte. Ròttulaghju ogni in un rectangulu assai ghjustu. A pasta debe literalmente brilla. In u meziornu, prisintate una una pianta fina di carne piccata, cundinata bracciu da u furmagliu è u pani. Cake pettinatore è mandate gazleme sul cali calda (!) Panificante. Cù cù u mantellu funestu, turnà è marrone in l'altra banda. Fritte cunsoli cunghjini in un canti di minuti.

Turche flat cake gazleme on kefir - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In un tastu agghiuncemu a farina cù u salinu, pour à u latte, kefir. Avemu l'ovu. Amminimu a pani comu dumplings. Coperta cù una spugna è fughje un pocu tempu.

L'espinach hè lavatu, scalded cun acqua fogera, è finamente chopped cun un cuteddu. Dice cuddaru fritta finu à u doratu. Rettu di i boni, mischju cù cipudine è spinach.

Se a tressola permette, femu un gran pastele. Scoprurà finu à a pasta. A meza mette à u riposu, cercone u cima di u sicondu. Cessapo di Zalepllyaem, un'astona cù l'acqua. Fritte u pastore da i dui bassini finu à u marrone scumutu.

Servite lepegku cun una insalata di lenticchie , o cun una simplicità di cucchuli è di pumati .