Cume foglie moussaka?

Ùn parechji pirsuni sapanu cumu preparanu un pezzu grecu d'arghjentu Moussaka da l'alogerdi in u fornu. Ma u pruduttu cusì pruduttu è uriginale pò diversificà è decore una table è sorpresa di l'invitati.

Preparate stu maravigliu cassetta sicondu a nostra ricetta, è chì, sicuru, vi si sorprenderà ghjustu da u risultatu.

Comu coccia u fornu Moussaka in grecu cù l'arghjentu è a carne piccetta?

Ingredients:

Preparazione

Limemu, ciobanu finamente finamente chilò è alli è passeruem à l'oliu vegetale per a translucidanza. Allora aghjunghje a carne macinata è frittu puru un pocu. In seguitu, aghjunghjite i prugne freschi aghjustate, u pateta di tomate, vintu u vinu, stagione cù molte sali, pezzu nìuru chinu, arancià a cannella è a basilica, è permettenu u calore moderatu, afflitta, finu à chì l'umida evapora.

Intantu, mine è shinkle tazze o fette di brunetta, fate u salinu è si stalla vente minuti. Allora, u salinu hè lavatu, i fette sò siccati è furnite nantu à u fornu finu à ch'e sò moltu, anu prendatu prima a superficia cù l'oli vegetale. I tuberi di patata sò i mio, puliti, cut in tazze è fretu finu à a mezza coccia.

Per a salsa bechamel, frette u mantellu in a pappaglia, aghjunghje a farina è frigate per un minutu. Pigliate un magre di magre, calienta à u latte di furore è rinfriscate finu à a salsa. Aggiuniscenu dui ciuchi grammi di furmagliu rossu, salitu, noce moscata, pezzu negru moltu, arbeci piccante è caccià da u calore. Allora, ghjunghje u ova à un putru è in porghje chicchi, mentri, aghjunghje a salsa calata prestu.

Avemu oliu un pocu u fondu di u pane di furmagliu è impuse un capu di cileti di patata. Dopu, semi distribuziunà a mità di a fette d'arghjentu, cogliu cù un capucu di carne piccola è torna l'alba. Generosamenti apprezzaremu un pezzu di bechamel sauce, a frecbarà cù u furmagliu rossu chì restanu è u mandliu à fremendu in pre-caliu à u 190 ° furdu. Dopu quaranta cinque à cinquanta minuti, a mousaka serà prestu. Dienti friddu un pocu è ponu ghjustu da vintu à trenta minuti è pudemu serve.