Chlamydia in i misgi

A malatia infecciosa di a chlamydia hè causa per parasita intracellulare di chlamydia. U propiu di sti bacteria hè l'epiteliu, è di i celi di u sistema immune di l'animali.

Chlamydia hè trasmessa da travagliu in u viaghju, sessuale è contact. A trasmissione si pò accade durante u cuntattu cù a vertzione di u nasu è l'occhi di u cat, è ancu in cuntattu cù l'excrementi è l'urine di l'animali. Gatti pò piglià chlamydia da a so mamma o durante u cunsigliu o di u traslatu.

Hè necessariu sapiri chì ddi infizzioni sò in natura lucali, è u periodu di l'incubazioni hè di cinque à quindici ghjorni.

Periculi di Chlamydia

U primu chiaru chì principia a sviluppà a cunghjunalità è aguda è crònica. À u primu hè unoratu. Scurdura da un ochju, fotofobia, è da inchinu di a conjunctiva. È dopu un certu periudu di tempu l'altru ochju hè influinzatu. In questu casu, aghjustemu una cunghitivitis bilaterali, è a purtata di l'ochju pò piglià un caratteru purulente. A malatia pò durà da parechji ghjorni à mesi, è à e volte volte in una forma crònica.

In più di l'occhi, a chlamydia hà ancu influenza u sistema respiratorju, u sistema genitourinariu, u gastrointestinal. In questu casu, avete una fonti di infizzione si avete i misgi in a vostra casa, è si allàvanu in a listessa platetta .

Aghju dettu chì in a so forma pura, una infezzjoni di clamidose hè esiste solu à a prima etapa. Siccome chlamydia affetta cavità aperta, induve esse accumulazioni di altri microchiari, cusì creanu un ambientu cunvivente còmpiu per l'ultimi. In questu casu, l'animali riceve una infezzjoni secunda, è a ghjente hà avutu più prublemi.

I Signori di chlamydia in i misgi in u casu di infezione sekundare pò esse espressi da uretritis, affissendu l'organi di l'scrotum. E questu hè digià minaccià l'infertilità. I gatti pò esse sterile ancu s'ellu si sò infectatu cù chlamydia durante u primu ghjattu.

Chjamidia in a conjuntiivitis neonatali in i gatti infettante da a mamma pò porta à a pulmonía è, più à morte,. Spessu una infestazione generalizata hè pussibule in un ghjattu adulte, quandu a maladie diffonde in u corpu, causendu à l'animali di muriri.

Sìculi di a malatia

Chlamydia in i misgi pò manifestà cum'è i seguenti sintomi. In i primi ghjorni u ghjattu hà una frebba. Ancu l'appetite è u benessiri generale ùn cambiani. In casu di cunghjuntivitis aguda, a purtata di l'ochji pò esse purulente, è a cunghjunzione acquistenu un ombra di brique-brique.

Ma l'iniziu di a malatìa manifesta in a forma di rinite - azione di u nasu. Un gattu starnitu, tette. In a mancanza di trattamentu in animali giovani ci hè un riscu di edema pulmonaricu.

Ma più frequentamenti a malatia passa in una forma ligera. Conjuntivitis è catarro di i tratti respiratorii superiori sò tutti quelli chì poni succede à un animali. I sintomi di infezzione di u sistema genitourinariu è u viaghju gastrointestinali chì avete micca avvisu.

In u futuru, secondu l'immunità di a vostra petite, a malatia pò degenerate in una forma latente, quandu a chlamydia, ùn multiplicate, esiste in u corpu, o in forma subclannica, à quale l'organettu ùn hà micca avè una reazione à a ripruducazione di i microbicchi.

Di tratta di una chlamidiosi à i misgi?

U trattamentu di chlamydia in i misgi hè fatta da i antibiotici di a seria di a tetraciclina. À quell'è aghjunte l'immunostimulanti. Siccome chì chlamydia hè una infizzioni iniziale chì stimula solu u sviluppu di una infezzjoni secondaire, u trattamentu deve esse fattu sottu a tutela di un duttore, altri un pò esse da u trasportatore petu di u patogenu o a bacteria diventenu immune a droga.

Inoltre, ùn panice micca se a vostra petite hè malatu. Ancu Chlamydia pò esse passatu à una persona da un cat, ùn hè micca periculosa è hè trattatu di i dui.