Britney Spears hè vivu è hà una bella ora cù a so famiglia!

U rapportu ufficiali di Sony Music on Twitter fù attaccatu u 26 di dicembre da i pirate di u gruppu OurMine. U livellu di prutezzione era cusì bassu chì permettenu i burglari per post un tweet cun infurmazione nantu à a morte di Britney Spears. Fortunatamente, i rapprisentanti di a Cumpagnia riflanu in istante, è anu sappiutu di sguassà l'infurmazioni "chocante", ma a seconda ghjurnata hè justificata prima à l'abbunati per u livellu di prutezzione di u so cuntestu ufficiale.

U rapportu ufficiali di Sony Music in Twitter hè statu supigatu à un attachete cybercuntime u 26 dicembre

U gruppu nostru nostru ùn ùn hè scopu di riceve soldi per i pirate, per i pirate sò l'occasione di pruvà e so capacità. Prima, i so vittimi eranu i cuntatti ufficiali di Mark Zuckerberg è Wikipedia fundatore Jimmy Wales.

I primi è segni tweets sò digià sbulicati da a pagina, ma alcuni sanu per fà scelte di scuperte alcali è sparte in e rete soziale:

RIP @britneyspears #RIPBritney 1981-2016
Britney Spears hè mortu da un accident. Dopu avemu infurmatu più infurmazione #RIPBritney.

U ricerca retweete hè stata vega ancu nantu à a pàgina di Bob Dylan, cum'è rappresentanti di u musicista diventeranu dopu, u so cuntu di Twitter anu patitu ancu un attacheti cyber.

I ghjurnali CNN anu dettu direttamente e spegne per l'incidente à Adam Leber, u rapprisentante di u cantante, chì anu recebutu una risposta surprisa è sbalordimentu:

Ùn avete micca parlatu cun ellu, ma ùn estò sicuru chì tuttu hè bella è hè oghji cù a so famiglia. Credu chì u cuncettu Sony Music volte furmatu.
Leghje ancu
Britney Spears cù i so figlioli

Se vi vede a pàgina di Instagram di Britney Spears, allura u cantante hè bonu, spende e vacanze di Natale cù i so figlioli, necriede è si fode felice!

Sons of Britney Spears cù una sposa

Foto di i zitelli è necis de Instagram Britney Spears