Pilaf cù quince è carne - ricetta

In u vaghjimu, pudete diversificà u menzu è trattà i vostri amici cun un pianu veramente magicu: pilaf di coddu è carne di u pappu aghjustà a tavola. È hè prestu prestu è prestu, ancu i cucinatti lavurati dominaranu u platu.

Pilaf cun quince, pezzi è pollulu

Se vulete cocilu bellu pagliaru, pianu di grassu grassu, sceglie un pollulu: pilaf cù codre, pezzulili è un pollulu ùn ci aghjunghje più di più.

Ingredients:

Preparazione

  1. U primu passu in a preparazione di pilaf hè a fabricazione di u zirvak. Questu hè u nome di una mistura di ciuvara, carotta è carne. A cipolle è a zucca sò stati limpiati, scritta in cazzi di tazzi è nantu à l'oliu caliu chì femu turnà à passà.
  2. Quandu a mutazione cambia u culore, aghjunghje u pullastru in rota. Trasfigurate, extinguisce circati 10 minuti.
  3. Mentri a carne hè stata coccia, rinfriscia u risu, rinsegna cù l'ulevu d'acqua furiosa, scorcia è tagliate taglije tazze di codre. Tutti cù u salinu è i spezii sò stati nantu à u caldera.
  4. Merci è pour 3 vetru di acqua.
  5. Aduprate u focu, quantu pussibule, cunfruisce cù una tapa è 20-25 minuti ùn avè micca avvicinà a stufa. In micca eventu chì avete interferiscenu cù u pilafu!
  6. 5 minuti prima cottu in pilaf, l'agliu facenu chjudi l'arene.
  7. Aprireze u focu, cuzione cù u calderone è dà u piacevule per affaccià durante almenu una mitità.

Avemu un pilaf con sabbia, crumbly con quince, pezzu è carne; A ricetta pò esse cambiata, inveci di mantra, fat fatta di pollo.

Pilaf classico

Sicuru, u pilbuti uzbeku cù un codre chì ùn hè micca cottu cù u pullastru, ma cù l'agnellu nantu à u grassu di corda. Questu hè ancu assai gustoso è si ùn piace micca u listinu sputicu di u grassu di corda, pudete furnisce u pilaf è u coddu in l'oliu vegetale, sceglienu carne cum quasi nisura.

Ingredients:

Preparazione

Perchè quellu chì ùn hà mai trattatu l'agnellu, vi diceremu chì cumu coccu un pilaf cù quince è ghjacciu di carne di corda.

  1. Lavoru a carne, asciugannusi, ciùtene in pezzi petite.
  2. In l 'oliu cale è mette u manghjatu è, mentri, in un fortu focu avemu un accunciamentu uniformi. Pezzi di carne saranu crustati da ogni uccisione.
  3. Dopu quì, aghjunghjenu zappaghju rustizzati è cipolle finamente finite. Ci languidemu nantu à un focu lento sottu u cupistu per almenu una mezz'ura, mettendu.
  4. Rice hè lavatu è preparatu quince: mio, aghjunghjenu i castagni di cesti è tagliate i frutti in cotti.
  5. Pudemu u rossu è u coddu, u salitu, aghjunghje spices (hè megliu cumprà una misura pronta "Per pilaf" cù zira, acafara, barberry).
  6. Pour l'acqua per quessa cose a mità di u dete o duie cù rossu è carne.
  7. Una volta aghjunghje u pilaf, poveru è coguanu per un quartu d'una ora nantu à u focu lento. Dopu quì, pudete aghjunghje l'agliu, se vulete.
  8. Calentanu u fornu è movi u calderone. À u focu lento, partemu u pilaf per altri 10-15 minuti. Pudete calà l'furnellu dura, mette u pilaf è apolu u focu. Per un quartu di una ora, vene "veni" in un forno di rinfriscenu.

È ancu pilaf hè fatta da pate o un pescaghju di porcu cù un codrezzu.