Cumu furnisce un cucciolo Staffordshire Terrier?

Se decide un possu un cane, è sopratuttu a razza Staffordshire Terrier , ancu ancu prima di cumprà un cucciolo chì hà bisognu di studià cura tutte e cose di u so cuntenutu. Questa cuncerna, in u primu locu, e caratteristiche di alimentazione. Dopu tuttu, quantu sanu è equilibratu a vostra dieta sarà dipenda da a so salute è l'aspettu.

Cumu, quantu è quantu volte per alimentate adequatu u cucciolo?

Dopu ad avè alimentatu un cucciolo terri di Staffordshire, vi fatevi attentu à u seguente:

  1. Pianu di u cucciolo in un momentu specificatu, ùn lasciate micca.
  2. Un cucciolo novu cumpratu (in solitu à l'età di 45-50 ghjorni) i primi 10-14 ghjorni hè megliu d'alimenta, seguitate riguardu à i raccordji di u criaturu. Duranti stu periodu, deve riceve u nutrimentu ch'eddu hè abituale. Dopu, i prudutti di carri è carne - carne di viteddu o viteddu (scraped in u so picculu finamente finamente piccatu), l'agnellu, carne d' avangui, i ovi hè introdiscente à a dieta. L'alimentariu di prutezione devendite u 30% di a dieta. Hè necessariu aghjustà u pesce com'è una fonte di fòsforu, ma solu u mari, postu chì u fiumu pò esse infettatu da l'helminthes. Assicuratevi di mette in a dieta di l'acidi lattica è di u casgiu, particularmente utile hè calcined. Da i cereali, preferenza per esse furnitu à u scherzu, flakes, cornu e orzu. Certi criatori di cuddini cuglitanu pompi da una misura di i cereali sopra dopu sei mesi. Assicuratevi di dà l'urtaglia, cum'è una fonte di vitamini, pudete aghjustà freschi freschi piccati.
  3. Assicuratevi di mette in a dieta di i preparatori di vitamina di cuccioli, chì includenu vitamini B, A, D, E, C è trace elementi. Puderanu cumprà in vetaptekah. Assicuratevi pagà nantu à e norme di furnisce di drogherie sicondu l'età di u cucciolo.
  4. Per a prevenzioni di raccugliate è a furmazione di una forte spina in u piriudu di u crescente intensiu, u cucciulu deve esse supportaminti minerali (glicerufosfatru di calcium, calcium gluconate, carbone attivatu, calcitude naturali). Quant à a cumuzzioni quantità è a norma di dà suppleti minerali, cunsultate un veterinariu.
  5. Se prefete manciari fiatu, sceglite un alimentu d'altitudine chì pari in età di u cucciolo.
  6. Una pregunta impurtante hè quantu volte per alimentà u cucciolo. Quì ci sò guidati da età: in 2-3 mesi avemu alimentatu 5 ghjorni à ghjornu, 3-4 mesi - 4 volte, 4-8 mesi - 3 volte, è di 8 mesi pò esse trasferitivi à un alimentu di duie duminiu.

Parechji sò ancu interessate in a question, chì hè difficiuli di dà una risposta senza ambiguu - chì tipu di alimentazione hè megliu per alimentà u cucciolo? Securizatu, di sicuru, hè equilibratu bè da a cumpusizioni. Ma assai vignaghjoli di sapè, anu mancu, preferiscenu un alimentu naturali.