Culore bianca

Marilyn Monroe, Dita von Teese, Nicole Kidman - a lista di bellezza bianchissa pò esse numinata à l'infinitu, ma chjaramente hè una sola cosa: queste femine anghjulanu i cori di l'omi cù a so aporta aristocrática graziammi no solamente i dolce funti di a fàccia, ma ancu u culore bianchialu.

Arcuni cumpagni bianchi ponu cunsiderà u so prublema per u prublema: u fogliu dura una longa volta, è u so culore hè megliu u biancu pallidu, micca l'oliu o da u cicculata, è ùn ci ponu difficili d'appropiarè u culore di i capelli. Ma oghji a tendenza hè chì a moda hè solu bianca, liscia è una pula sana, per tuttu ciò chì resta per a zitella hè di sapè cumu prisentallu correttu, chì ùn hè micca cusì difficili.

Hair color per a pelle bianca

E persone cù a peddi bianca sò adattati per quasi tutti i tagliolini friddi, ma solu parechji culori pò aghjunghjà bruschiccia à u luminosu: cum'è una rubia è bruna negra-bianca.

Cunsiderate, per esempiu, Marilyn Monroe: hà fattu u capeddu chjucu chjucu cù un filu d'oru da u nascita, è finu à questa chica brillava u culore, a so apida cambiò radicalmente. Di sicuru, e caratteristiche di a so faccia originalmente implicava una rubia: l'occhiu blu senza nuvola, un nasu pocu puliticu, a luce, u grose di e cordezza naturali è i labbra puffy. Se Marilyn addivintà una bruna, pò esse più problematica per ottene a fama di u mondu è i cori di i milioni di l'omi, postu chì a so imaghjina è u culore di u pilia ùn saria micca cusì armoniu.

Ma a famosa Dita von Teese pinzò deliberatamenti u so capeddu in u biancu, anchi si u so culore naturale hè chjaru biancu. Quandu a pezza naturale è a pelle bionda, a ragazza si firmò à u culore di a bruna solu perchè cuntrasciverà incredibbili cù a cumpagnia chì ella hè di più rinovu cù l'aiutu di cosmichi.

Cume a farina più bianca?

Di sicuru, prima di tuttu, un fundazione per a pelle bianca venenu à u salvata: appricàu nantu à tuttu u face, è ponu svergà l'area frontiereali è l'area sottu à i pochette cun un bronzer o un corretore speziale per fà chì a stile faciele naturali. Hè desirabili chì i fundazioni sò di a cunsistenza luminu, t. altrimenti, sarà l'effettu mascara.

Trovate dinò chì i fondi toniali basati in minerali alcuni fioru nantu à a pelle dopu à un pocu tempu, per avè l'utilizanu per a prima volta, ùn hè micca ghjallinore per rimpriverà à currezzione sferente.

L'altru opzione per allistà a pelle hè l'usu di u pollu. In questu casu, u scuru di i zoni ùn hè micca anu annullatu.

Per esseciziunà a pelle senza cosmichi, ci sò medichi speciali: per esempiu, in Maria Kay ci hè un sera chì allone u culore di a pelle cù u sughjettu di u cucumu.

Cume a tannuratu cù a pelle bianca?

In i primi trè ghjorni di pruvulazzu, avete bisognu di usà l'equipaggiu protettivu, è apparinate una crema chì rinforza u tannuratu è dà a pelle un tinte di cicculata.

Se a pelle bianca ùn hè micca prutiggiu à prima da i raghji UV, diventerà chjucu è brusgiate.