Plaid à u sufettu

Cumentu una stanza cusì in a stanza, in una uce favore per sbattie l'area di recredu, è solu cumu caliu in a sera bona - tutti questi facenu sottu u putere di una rugita. Ma a plaid ùn hè micca semprici, ma scigliu sceglie chè tutti i reguli, armuniosu cumminatu cù u restu di a stanza è, sicuru, fattu di u materiale ghjustu. Circundendu ciò chì i tappe nantu à u sufettu sò u funziunalità di a so scelta, avemu da parlà oghje.

Cume à selezziunate una plaid nantu à u lettu?

In a tenda per una manta blanket per u so lettu favuritu, ùn hè micca tuttu rididu à prima apprezzà u "materiel". Dopu tuttu, selezziunate solu per una bella culorazione senza piglià in cuntattu i funziunalità di u material di plaid pò fallu in a categurìa di e più prucessi sfruttati. Allora, prima di tuttu, attente à l'etiqueta, à dì - nantu à a materia di quale u pruduttu hè fattu. Cù sta funzione, i tapete sò diventati in:

  1. Sinteticu - a materia prima per ellu hè solitu acrilica o poliester. Tali catelli sò stati boni, bè borrattu è facilità di tene. Inoltre, a tecnulugia facenu pussibule di prudutti manichi sintettici annantu à u sufettu di i textu più inimaginibbili è i culori: "pelle", puntata, finita è grosa, liscia, cun patrone è monofonique. Ma anu avutu una distavanza significativa - sò tutti electrifiedu senza esvisione, è, dunque, cum'è magnetichi attraversu u polu . I perciò, i so i ghjuriddi deveranu cunciliariate cù scorsi elettrici periculi in a descarga di l'electricità statica, è cù u fattu chì u sufettu ùn avarà stanu assai pulitumente da u stufa à a rugna di u polu è di i filetti.
  2. Naturali - a maiò parte di e manta di lana pura o lana in una mistura cun sintesi. A so grandi dignità hè a capacità di liberà à cessà in l'aire, per ellu ricevendu u titulu di "respira". Inoltre, a lana naturali hà a pruprietà di l'autureggia, è per quessa, hè necessariu di lavare prodotti da a più menu spessu di a lana sintetica. Ma ancu in questu "barrel di meli" ùn era senza a notura "cullette di tar." Prima, i plaids fatti di la lana naturali ùn sò micca allughti. Siconda, sò pruduciuti in una cullizzioni più ristretta di colours chì sintesi. Tercero, i prudutti di lana anu una capacità sfavore di "muzzicari", chì hè improbabuleviglià per appellu à e persone cun una cutiddia delicata. È u più di deplore hè chì spessu i spessu causan reaczioni allergii.

U sicondu aspettu impurtanti hè a capacità di currettamente a fine di a rugna. Allora, per a coperazione cù e tene o tagliu "pole-landers" hè abbastanza bè à grandezza di 140x200 cm, ma per l'usu com'è manta blanket, ci vole à più più cà un saccu di ogni u latinu per circa 20 cm. A plaquette à u cantonale di rinfrisca d'esse almenu 220 o ccm2 cm.