8 paesi chì anu prisentanu i sacrifici umani è l'assassiniu rituali

A nostra cullezione mostra paese in quale a persone anu crede chì i rituali in morte pò aiutà à ridivà di a malatia è a sequenza.

In u mumentu, i sacrifici umani sò pruibuti in tutte e mondu è sò cunsiderate offensiu criminali, ma ci sò sempre posti in u nostru pianeta induve superstitions sò più forti chì teme à punizioni ...

Uganda

Invece ancu chì u 80% di a pupulazione di u paese sò aderenti di u Cristianesimu, i pirsuni cuntinueghjanu à rispittà i cultu tradiziunali africani cun grande rispettu.

Avà, quandu a pezza di a sesta successu à l'Uganda, i casi di assassiniu rituali aumentanu. I sorcerers crèdenu chì solu i sacrifici umani pò salvà u paese di u famu imminenti.

In ogni casu, ancu prima di i purgatorii di a siconda, ùn avìanu micca disprezzu à l'usu di i persone in i so ritu monstruali. Per esempiu, un zitellu hè statu uccisu solu perchè un impegnatore rico hà principiatu a custruzzione è hà decisu di propiciate spiriti prima di travaglià u travagliu. Stu casu ùn hè micca unicu: l'impegni lucali venenu à i maghiori per aiutà à ottene u successu in novi prughjetti. In regula, i clienti sò ricunnosci chì per esse scusive un sacrificiu umanu serà necessariu.

In Uganda, ci hè una unione policiale speziale chì hè creatu per cumbattà l'assassinamentu rituali. Tuttavia, ùn hè micca bè: a pulizzia stanu teme di i maghiori è spessu turnenu ochji in a so attività.

Liberia

Ancu si Liberiani formalmenti sò cristiani, a maiò parte di elli attrufanu a tradizziona religioni africani attaccati à u cultu di Voodoo. Malgradu à u prosecuzione criminali, i sacrifici di u zitellu sò cumuni in u paese. I libbitori liberiani sottu u lavu di a miseria sò micca capacità di alimentà un grande nume di fimmina, perchè i genitori spessu di vede i zitelli com'è una commodità. Qualchese sorcerer pò cumprà facilmente un figliolu per una accultura sanguinosa per una canzone. In questu casu, i scopi di tali ritimi pò esse triviale. Ci sò parechji quelli chì i zitelli anu sacrificatu solu per disperse di u denti.

Tanzania

In Tanzania, cum'è in certi autri paesi africani, ci hè una caza per i albini. Hè cresce chì i capelli, a carne è l'organi anu pussedi putenzi magichi è i maghiori l'utilizanu per falla i pocioni. A dumanda particulare per genitale sbulicata: credi ch'elli pò esse risparmiatu da u SIDA.

U prezzu di l'urgani particulari di l'albini venenu à migliure di soldi. À l'Africani, questu hè una quantità enorme di soldi, è di una pupulazioni tartara illiterate ci sò parechje persone chì vulete ricquistà di modu cusì monstruoso, cusì l'albini disgraziani sò furzati d'amparà. Sicondu statistiche, in Tanzania, parechji sò sopravivanu à 30 anni ...

I figlioli albini sò allughjati in privati, eccu i casi, quandu i guardiani si sò participati à i segregatori per i soldi. Cumu ancu chì i disgraziati sò attaccati da i so parenti proprie. Dunque, in u 2015, parechje persone attaccò à un zitellu di sei anni è tagliatu a manu. U babbu di u zitellu era ancu in u gruppu di attacche.

Duoppu, a pena di morte hè stata imposta per l'assassiniu di l'albini. Per evienti un punitiu seculu, i cacciaturi ùn anu micca a morte di e so vittimi ora, ma l'attaccà è si tagghiau li so membri.

Nepal

Tutti i cinque anni, u festival Gadhimai hè in Nepalu, durante u quali più di 400 000 animali sò sacrificati à a Gaddafi di Deus. U sacrificiu umanu in u paese, per suprattuttu, sò ufficialmenti pruibuti, ma anu sempre praticatu.

In u 2015, un picciottu era sacrificatu in un picculu paese nepalesu in a fruntiera cù l'India. Unu di i residenti lucali attruvau u figliolu gravemente ill, è si vultò à u sorcerer per aiutu. U chamanu hà dettu chì solu un sacrifìziu umanu pò salvà un zitellu. Piglia un criaturu di 10 anni in u tèmpiu in l'periferia di u paesi, hà fattu un rituali di l'ellu è uccisi. Subsequently, u cliente è u perpetraturi di u crimicanu eranu arrestati.

India

I sacrifici umani ùn sò micca spéciminé in e distanze provinces of India. Allora, in u Statu di Jharkhand, ci hè una setta chiamata "mudkatva", chì i seguenti sò rapprisentanti di e cose agricole. I membri di a setta u segnimentu di e persone, i decapitari è intarrà e so testa in i campi per annulà i pruduzzioni. L'assassiniu Rituali sò stati in l'statu quasi ogni annu.

E crimini ridotti è ridículi si sò in altri Stati di l'India. In u 2013, in Uttar Pradesh, un omu hà uccisi u so figliolu di 8 anni d'altru sacrificà à a Dei Kali. A suppurtata a dea stissa hà urdinatu di piglià a so vita di u so propiu.

In u marzu di 2017 in Karnataka, parechji di una persona gravemente intrudubile turnaru à u sorcerer per aiutà. Pi curà i malati, u sorceriu hà segui u sacrificatu una picciotta di 10 anni.

U Pakistan

Parechji residenti campagnoli di u paese paesu practica magia negra U so seguitu era u so presidente Asif Ali Zardari. Quasi ogni ghjornu in a so residenza, una capra nìmera hè statu uccisu per salvà a prima faccia di u statu da l'ochju ghjocu.

Sfortunatamente, i sacrificii umani in u Paì Pakistan ancu succede. Per esempiu, in u 2015 un omu chì studia a magia negra ammazzò cinque cinque anni di i so figlioli.

Haiti

A maiò parte di a pupulazioni di u paese caribeu di Haiti si aghjunta à a religiùn de Voodoo, chì pratiche i sacrifici umani. Avanzatu, ci era un omeratu customu: ogni famiglia hà deve dà u so primu natuvutu comu sacrificiu à i marrachi à i predaturi propie. U zitellu hè stata purtata à u sorcerer, chì lavava a zitella cù i calori di eterni speciali, è hà tagliatu u corpu in u so corpu. Allora u zitellu sangu è colpi in una reta razza di raccoli di palma, è liberata à u mari, à certa morte.

Stu usu era statu pruibitu à u principiu di u XIX seculu, ma ancu in i paesi remoti stilla praticà un ritu spooky ...

Nigeria

In Nigeria africana, i sacrifici sò assai spessu. In u sud di u paese, a vendita di l'organi chì sò usati in una varietà di ritu màgichi hè cumuni. In a cità di Lagos sò spessu trovanu i cadaveri umani disfigurati cù un fegatu distruttu o l'ochji incisu. A maiò parte di i figlioli sò in rischiatu di diventà vittimi di i magi, cum'è l'albini.