Abbigliamento femminile di donna 2013

Un capeddu di draghici di moda ùn hè micca solu un attributu funziunale di u vestitariu, ma dinò una cosa chì vi pò dimustrà l'individualità di u so patrone. Avanzatu, questu materiale hè stata primurmente utilizata per creà a famosa menswear. In u otoianu di u 2013, i diseggiani sò sempre costrui di draperi di a donna. Eppuru ùn anu un certu "aspettu" di u materiale, i prufessori turnaranu tali prudutti ind'i eleganti i capi di sfarenti sfracicati di taglije cù una decorazione insosice. Inoltre, hè una cosa pratica, perchè hè bonu per vèstinu è mantene bè calzu, è tuttu perdu questu tessili hè custituitu di duie strati.

Siluette di moda di un capigliatu eleganti

L'invintura di invicchiata o quatru di demi-staghjoni salva da u maltempi, demoniu individuità è gustu bellu. Stu materiale in u stessu ùn hè micca particularmente notevile, ma i disinfettori anu sappiutu per passà stu pruduttu in una moda, è più importantemente necessariu. I sidimenti di u vestitori drapery pò esse qualcuna nica, accuminciannu un studiente è finisci cù una signora di l'affari .

In parechje cullizzioni ùn ci hè un pilure di pilure di donna cun cappucciu. A cappucciu hè un dettu impurtante. Sposta da i sperienze di a zitella, pò esse eliminata. A pelle pò esse eliminata o assuluta. Pudete cumprà un mantellu cù pezza naturali o artificiale. Semu devi esse ricordati chì l'armata cun un capuzaghja hè una occasione di salvà nantu à u toccu, particularmente quandu vene à a prisenza raggiunale di e femminile. A prova di piglià un caprettu in un stile classico pò esse un prublema. Quandu ci hè una cappucciu, u prublema hè solu per ella stessu.

A durata pò esse assai sfarenti: à u mità di a còscia, à u ghjinochju, ligeramente maiori o più bassu, currispundendu a coghja di u bassu. Quale forma, stile o durata ùn sceglie micca, u pruduttu sarà in moda per parechji anni. L'ùmmira è l'invernu 2013-2014 sò cunsiderati negra, mustarda, grisa, marrone, oliva. Riccu cena spremuta, sabbia, verde, borgoña.

Se qualificate u capigliu draghici di moda 2013, serà un mudellu cù un capu tridimensionale, ma manichi corto. Da i mani friddi saranu salvati longu guanti mosa. Ci hè da nutà chì sta decisione hà da fà e donne di moda è bellezza, nò solu dritti, ma ancu grandi fimmini.

Trifles sò impurtanti

Oghje di u mantellu di a donna, cù parechje bellezza, cun qualsiasi accessori. Pudete cambià in modu cambià capelli, guanti, bufalini, bufalini e ghjuvelli - anu sempre in cima. Tali outerwear hè stile è cuncisione. U tema militarista hè in sta staghjoni. Drape - materiale plasticultu, perchè l'imaginazione di i diseggiani hè difficiule per limità questu. In u vaghjimu, u saccu di una donna hè longu o curta, fitted, straight, trapezoid. Per un bellu tempou, u tema retro ùn vene micca da u podju di a moda, chì ghjè per quessa chì i noturni retro sò prisenti quandu si tratta di l'outerwear. Avà u legatu di l'anni 80 hè stata particularmente interessante: in a moda, ci hè un drape scuro, trimmed cun un corpu minore stretchinu.

Parrannu in generale, l'stile ùn sarà micca eclissi per l'ugliu chjucu. Ci sò noti positivi in ​​u disignu, e suluzione sò l'atrevità, cunfortu è praticità - questu hè attraente à i fashionisti per cumprà una robba. Un saccu di curtainsu draperu femminiu hè cunsigliatu per esse disprezzatu cù e stivali curti o stivali d'argentu. Maghju alta hè megliu riservatu per una misura cù una chjuccula.

In u otoianu di u 2013, i diseggiani cuminciaru a stilà u saccu di scuperta draped, chì ùn pò micca presumintari a presenza di buttoni. Hè attaccata à a cintura. U mantellu biancu ùn sò micca in a punta di a so popularità. A popularità di a prima stagione, e manichi in ¾ ùn sò micca prisenti in i mudeli di questu annu. U mottu principalu di i caprini di u 2013 hè u minimalismu in decoru è rigore di i formi.