Tendenze di moda - veranu 2016

Ghjè bellu in qualcosa situazione - u deve di ogni zitella, è aghju vistione - hè artu! Per traducir u desideriu in a vita, pudete sapè cumezzione chì i tendenzi di a moda nantu à a robba serà presentata da u vendu veranu 2016. U valore hà ancu elementi cusici such as calzature è accessori. Chì tendenu ci meritanu d'invistisce in a staghjone di l'estate?

Principi tendenzi di a staghjone di l'estate

Per a donna, ùn hè micca sicretu chì i tendenzi di a moda di l'estiu di 2016 portanu à a prumuzione è a simplicità eleganti. Questu significa chì l'esercitazioni, u palustre ostentanti, a saturazione è l'aghjustà in a nova staghjoni ùn sò micca truvatu. A preferenza di a più di i diseggiani hè datu à u gustu ideali, stile sofisticatu è culori puri. Ci hè cunvulsione chì questa tendenza di a moda per u 2016 è a ghjuventù anu toccu, è l'estiu serà tenutu sottu u signu di minimalismu. Piacè à a mancanza di struttura stretta, perchè i parenti ùn insistenu micca in a mancanza di l'ultimu attente. Ricami, stince, seconde, stampi cuscienti, lace è l'applicazioni sò sempre fora di moda ùn sianu fora, perchè ùn ci hè spaziu per esperimenti!

I vistimenti - senza stu vistitu, hè impositu chjamà u vestitori di a donna! Cù a so aiutà, hè cusì faciule di sinsibilizà a tendernità femminile è u cunfinimentu. Si cunzidiravanu i tendenzi principali di a moda in l'estiu di a staghjunata di u 2016, hè oblicu chì vistiti di cile , dermeto è algùtinu saranu a più in dumanda. I mudelli attuale sò fattu in sportiu o stilunità di salvataggini, vestiti di puntata è ponti. In quantu à e furmulari, ci hè una siluetta diretta in a tendenza, ma, felice, ùn sò micca impedimenti in quantu di a lunghizza. Questu significa chì a guida principale à sceglie un mudellu duveria esse u tipu di figura. Se ci vede e fiorite, e seguenti di a moda di l'istaghjone di l'2016 cuntribuiscenu à i mudelli di pedestal di cut asimmetrici, è ancu stile assai ricciutu di "klesh" è "bell". I castagnati chì prifiriscenu stampa romantica vi vidaranu vistiti è faldi cù un pappu illuminatu. Una versione ottima di u veranu - vistimenti cù stampi geomitrichi è fiorali, patetti astratti, strisci, quadri è rombi. Ùn si ne stava fora di a moda di l'estiu è stampare di l'animali, ma u corpu naturali di u leopardu dava un modu à un dulce pastel matte.

Malgradu u triunfu evidentu di a siluura di u rectangulu, i diseggiani chì vulete enfatizà a cintura, offerta à utilizà cintunarii è corsethi. Young koketok diventeranu una mezcheta di vestiti cù i scarpe sporti. E donne di moda di Parigi chì ponu sutturni sottu à i vestiti di l'aire, ùn sò micca solu sneakers, ma ancu mediechi brillanti!

A praticalità è a libertà di u muvimentu di assai donne in selezziunate a vindetta venenu à a cima, chì volenu chì hè urdinamentu di aghjurnà u vestitariu, fighjatu cù i mudelli di pantaloni currusivi. Pò esse strittu, ma e modi di moda di l'estiu di 2016 indicanu chì i ghjuvelli anch'elli sò più stylish. A strada, u più cintu di u cintura, u megliu. Tali mudelli sò assuciatu perfezinementi cù i bulturi di e cose è capelli di u legnu.

Calzature di veri di moda

L'estiu di 2016 prumetti di esse luminoso, perchè a moda di i sapori sò carattarizati da a presenza di decoru espritu. In a tendenza di u mudellu, decuró cù perdi, ribbelli, pietre, inserenti trasparenti è ancu lacus. Un taloniu largu veni gradualmentu sustituì u classicu "hairpin", ma ancu ùn pò micca sorta cù a pupularità di i scarpi à a bassa velocità. L'estiu di 2016 hè un triunfu di u ballet di brillanti cun un punteddu limitatu, praticati pratichi è sbalpi convenient.

Comu pudete vede, i diseggiani pruvate à u megliu, è avemu un bellu di sceglie.