Cumu fattu un bufoi?

Ogni donna, creendu una imaghjina, dà un scantu o piquantità cù l'aiutu di parechji elementi. À l'estiu, ponu esse l'ornamenti o mircati eleganti, ma in a stagione fresca l'accessoriali principale hè un fasciu. E se una donna sapi di portà un bufoi correttu, dopu cù a so aiuta, pudete aghjurnà a so imatge di ogni ghjornu.

Ma, sfurtunatamenti, assai donne cunnosce solu un paru di manere di manera di purtà una scarpa bella, cusì in questu articulu avemu aduprà parechji sicreti nantu à aduprate una bufanda à una ragazza per esse sempre elegante, modesta è originale.

Cusì, vi offre a vostra attentione i quattru modi più originali di purtari a bufanda di donna:

  1. U più simplice, ma solu u modu uriginale, hè di ripiglià u panchiu nantu à u collu parechji volte, è aghjunghje a cunsiglii perpende è oghje u nuddu sottu u capu internu.
  2. A seconda è puru assai sèmplice - per trasfurmà u panchiu nantu à u collu, è aghjunghje a fini in fronte. Hè com'è una bufanda longa cù un corpu. Allora pigliate u cigliu da i dui bassine vicinu à u collu, ghjucchianu e dui parte à l'altru un pocu, è fate a testa in u ciclu resultanti.
  3. Questu modu sarà assai armuniosi cunghju cù i dui jeans è una chaqueta, è cù vestiti sbagliati è faldi longu . Fate u vostru sciarfu à meza. Trimati nantu à u collu per chì u noose è l'estremità di u panfone sò davanti. Puderete aduprate a fini in u cicitu. Apricta un pocu di u sciarile è dà un bellu aspettu, sparghje l'affacciosi falesi.
  4. Cogliu un pannevule à u to collu, perchè chjude finisce u to pettu. In fronte, ghjudicheghji unu di l'unu è puderebbe torna. À a spalle, torce è torna è tornanu a fini di u cisciu. Allora, ogni fini hè passatu in u ciclu, ciò chì hè stata ottata da torce u fasciu. A vostra figura unica hè prestu!

Se ùn avete micca fà cume mancu di e mancani suggeriti cumu fà un bufoi femine, manifestazione di imaginazione è avete definitu solu qualchì sughjettu, di ciò chì pudete sorprenderà i vostri amichi.