Caccia d'invernale

A parola avia vintu da a lingua inglesa. Quandu si riferisce à l'apparizione, cumpresu tutti i dati di u vistimentu è di i scarpi, è l'accessori chì together create una figura olistèfica per un casu particulari. E l'arcane di moda di l'inviolate per una zitella sò creati, prima di tutti, per una cumminazzioni di l'epuca cima (capelli di pelle, capelli d'alive, capelli, mantelli ralti o capelli) è i scarpi.

Cù à chì porta un capo di pelle?

Per creà una moda modesta di l'invernu, è cun un mantellu di fur ùn hà micca bisognu ogni stagione per cumprà capelli di pelle da l'ultime recensioni. Hè assai divertente per ghjucà a cosa in u vestitori. In u tempu di l'invernu, anu una combinazione di pilami di u pelle è i pantaloni shortened , sopra i turmidi, cù stivali o stivali masculini nantu à i capelli taliani, o ancu cù un jeans novu cù stivali curti, scarpi volinu è cappelli. I mudelli curtichi di capelli di pelle sò stampati in l'arcu di u vestiti d'invierno di u fiordu di colore in combinazione cù stivali è, in cunversu, stivali bici. Hè assai populari è l'a russe cù i so pizzotti, cusciotti cusciotti, capelli di pelle è sacchetti di sacche di petra. E cu capelli di pelle, i sacchetti tridimensionali sò aggradèvuli, ùn sò micca impiccate micca nantu à a spalla, altru di pudè danate a vostra pelle. In generale, l'annu di i diseggiani anu una ghjustizia ironica à i capelli di pelle, mudelli popolari di colori brillanti, una cumminazione di mantellu furale longu è pantaloni curti, l'usu di chapuzuni anormali cù veli.

Cù ponu pitturà abate di pilureghja?

Eghjezzu d'invicchiari è pè e donne cun un capeddu d'astrida sta stagione sò stati di jeans skinny, sweaters, stivali pisci senza tacchi è panni di tagliu tridimensionale è capelli. Cù mudelli fatti di pecuri d'ovincia, pantaloncini è mini faldes, purtati cun pantyhose stretta, hè ancu grande. I culori sò duminatu da i grisgii. L'idea di circà, cù un pilami di capraghju per ogni ghjornu: un caprettu chjusu cù un pompa in tine marroni è beige, un ghjudicore grisu da a maglia fina, un capellu curtume d'ovincia di curtume cun lussu chjaru cuntrastanti è un petit collar, calore cù un atterrissimu normalu di un corta strachjata tradiziunali di u coloru di vinu frecce, braccialetti neglii cun stanchizza di fronte, guanti nìvirsi è una schiavigghia bianca nantu à a so spalla. Cù abraziu tutta di pecuri, tutte articuli è artighjanali, in modu perfetta è ghjustu ferries di colore è fiorne di colore stanu assai.

Cumu purtassi un capeddu?

U mantellu hè un mudellu di vestitori femminile assai, si ferma cù i scarpi in u calcariu di qualsiasi cunfigurazioni. Cù un mantellu, pudete ancu furnisce un accessori cusì impurtante per l'inventi cum'è manteaux è chawchi faciani di sita. I fio capelli sò assuciatu perfettamenti cù questu mudellu di capricci. Oghje nantu à a stallata pò esse senza scantu cù u grande sacchetti, stivali, ancu stivali, vestiti è ghjira rigulati. Se decide un porte una fabulosa faldada sottu un palazzo, fate è sicuru ch'ella ùn hè micca visibile da u mantellu è o battutu da noce di più di 5 cm. U mudellu impostu di u mantellu, à u cuntrariu, pò esse amici ancu cù ferries longu - maxi è midi.

Cù que portarè una chaise morsa è una chaise?

E calzini invernatori calzini è ghiaccani culpientanu perfettamentamente in arraggiati di sport cù jeans è calziuni popularu cum'è voluminosa lunedì. Anch'ella allungatu cù e schietti ponu avè parechje chjappa di tagliu di a forma di più stante, è ancu sciarpe è u tabacco. Ogni calzini, fasciali è vestiti non-classicale saranu bè in setturi d'invernu cun una chaqueta. Turtlenecks, ghjerba volumetrici è ghjira di ghiaccio sò a megliu variante di mutanni per una ghiaccia falda. Sò cunfurmati è caldi è ùn vi mancaie interferiscenu cù l'aspettu à u generalmente di u kit. Comu una scarpa cun una chaise chaussure, pò ancu cunduce boni stivali, stivali, mudelli cù un talu chilore, è ancu bracciuzzi edilimi è in u novu mudellu mudernu.