Letteratura in Leuven, Belgio

A cità belga di Leuven si trova nantu à i banche di u fiume Daile vicinu à a capitale di u statu è hè cunzidiratu unu di i so centri educattivi maiori. A popularità in l'ambienti turistiche, hà truvatu pocu tempu, ma i visitori anu da qualcunu per vede. Parlate di i più famosu di a piazza di Lovaina in Belgio .

Chì vedi in a cità?

  1. Hè ricumandemu per cumenciu a cità cù una visita à a Chiesa di San Petru , situata in u core di Leuven. A cattidrali fù custruitu in u 1497 è hè cunsiderata cum'è a chjesa più antica di a cità. Oghje, un museu hè apertu in a chiesa, chì cuntene opere d'arte, gioielli è assai più. In u territoriu vicinu, ci sò enterramenti di e persone è i membri di e so famiglia.
  2. Un sacrudu tutale hè un passaghju à a Chiesa di San Luigi . A data precisa da a custruzione di u tempiu ùn hè scunnisciuta, ma hè presumibilmente 1572 annata. Fora, a chjesa hè struvata è ùn hà nunda di elementi di decoru, in ogni casu, ci sò fresque di maestri famosi di quellu tempu è un altare di marmuriu chì sò di grande valuru storicu.
  3. A visita à u Levensky Town Hall , custruita in a seconda mità di u XV sèculu, aiuta à aiutà à apre a altre pagina di a storia belga. U bastimentu di a cità hè ricunnisciuta com'è u più luxudu in u mondu sanu, perchè i maiò architetti Keldermans, Lauens, Van der Vorst hà travagliatu nantu à a so custruzzione. A facciata hè decorata cù sceni di a Bibbia, stati, finestri è torres. Dintra, hè divisu in trè punti tematichi, chì ogni ghjornu sia apertu per visita.
  4. Enjoy the splendor of the belga nature can be found in the Garden Botanico di Lovaina , chì hè stata fundata in u 1738. In prima, l'ortu era usatu cum'è un situ sperimentale per i studienti medichi, ma u tempu hà cambiatu u so rolu. Oghje, ci sò più di 800 spezie vegetale, chì sò questi varii mediurani, arbusti, arburi.
  5. Leven hè cunsideratu cum'è u centru educatore di u paese, perchè in u 1425 hè stata fundata l'istituzione educative più antica - l' Università Catolica di Leuven . Oghje, i so diploma sò divintati matematii, astrofisici, filosofi, humanisti, teologi, assai di elli sò cumbres exitosas di fama mundiale.
  6. In a vicinanza di Leuven hè un altru mircatu belganu impurtante - u casteddu di Arenberg , a prima menzione di quale data di u 11 ° sèculu. Oghje, i turisti sò prisentati cun un eddu noble, esecutatu in toni marroni è avè un paru di torres cù soffici puntati. In una di i mura contu un balustru, nantu à quale u duca anu piaciutu di restu.
  7. U locu centru di a cità hè a Scola di Ladeus , chjamatu dopu à u rettore di a Università Catolica di Leuven. Caminate per ellu, fate cura di a sculture "Totem", creatu da Jan Fabre, ma a so attrazione principalu hè a custruzzione di a bibliuteca di a Università Catolica, chì a so altura hè di 87 metri.

In Lovaina, parechji posti di visita. Per esempiu, Big Beguinage , u silu di moda di u Club, famosu per a prumuzioni di musica elettronica, numerosi birrerie, parchi, quadrate. Per quessa, quandu viaghjate in Belgio, assicuratevi di visità questa bella cità.