Castello Arenberg


Sè avete sceltu per scopre a Bèlgica , avete da definitu di principià cù a cità di Leuven . Parece un pocu stranu per cumprà u vostru viaghju cù a pruvincia, ma crede à mè, ùn perde micca. Cumpagnia di locu ( Bruselas, assai vicinu), u prisente riccu è dinamica rigulari viulinughjanu e vostre vacanze annantu à u primu ghjornu. Dopu à cumprà a cità è sappiutu u storicu centru di Leuven , visitate u castellu Arenberg - u famusu domu di i duchi von Arenberg.

More about Castell Arenberg

Per ùn andà in longu stòrici storichi nantu à u destinu di u duminiu, pudemu generalizà è reduzà tuttu ciò chì parechji fatti. Cusì, u castellu Arenberg rinascia da a splutazioni famigliali di i signori di Haverle, chì hè stata locatu in questu locu in u XII seculu. Gradually the building was transformed, cambiant l 'apparenza fora è di l'internu, a custruisce edificazioni supplementari è un parcu in vicinanza. In u 1921, u castellu Arenberg divintò propiu di l'Università Catolica di Leuven, è à questu ghjornu a famiglia ghjocu u rolu di u monasteru di a scienza - u dipartimentu di l'ingenieria si trova quì, è a custruzzione di u monasteru hè risirvata per a più grande biblioteca in a cità. Hè nutate chì Leven, in principiu, u campus, è per quessa u rolu di u castellu Arenberg in a vita di a cità hè pocu logica.

Se parlemu di a rapprisintazioni eserciza di u duminiu, tuttu quì hè assai piacevule, cum'è in a maiò parti di i posti simili in Belgio . U custruzzione hè fatta di rossi è grigie. In l'elementi esterni di l'architettura, tracce di a fini di u Gotico è da u Rinascenti sò tracciati claramente. In i canteri di a struttura sò duie torretti caractères, cumminati da bassuli in forma di pearu cù l'imaghjini di una aguila.

In a vicinanza di u castellu Arenberg hè un pianu maravigliu hè rotte è un fiume chjaru diluiu. Quì pudete vedere un vellu mulinu d'acqua. In modu, in u parcu pudete piglià un picnic è avete un bonu tempu, diventendu l'aria fresca, u vinu di u rinu è u silenzu pacificu chì tanti abitanti di e grande cità ùn anu micca. Inoltre, dopu à u castellu Arenberg, ci sò parechje hotele, u stabilimentu induve vi permettenu di divertevi u panoramas è bellezza di questu locu à u più, facendu à ghjornu a notte à walcheria in u parcu locale.

Cumu ghjunghje?

Quistioni di u casteddu d'Arenberg in Leuven hè l'estazione Heverlee Celestijnenlaan, chì pò esse acquistata da u busu N2, 616. À seguente à a splutazioni propria, avete bisognu à passà a meza ora, ma l'imprese di a bellezza di a natura lucali sò assai capaci di cumpensà u tempu è u sforzu realizatu.