Cosa da vede in Bruxelles per 1 ghjornu?

Bruxelles hè una grande è assai interessante cità, chì hè l'enfasi di numerosi munumenti storichi è i boni architettoniali. A capitale di u Belgiu pò esse ragiunate è fieru di l'antichi catedrali è i furtizzi, musei , castelli è edificatori di gremii medievali. Cusì pruvate à decisu ciò chì ver in Bruselas per un ghjornu è ùn ne ùn sia fallutu.

L'attrazione più famosa in Bruxelles

  1. In Bruxelles, ci sò parechji "munumenti arrizzati", a più famosa di elli, sicuru, hè u "Manneken Pis" . Hè ancu cunsideratu simbulu di a cità. In vista di sta scultura, cumincià à capisce chì i belgichi sò u populu originale. Questu mumentu hè cusì chjuca chì pudete passà facilmente è ùn ne capisce micca. À l'occasioni di e festi, i residenti lucali vistinu u zitellu in parechji costumi, chì anu accadutu annantu à un mill'anni è tutti quelli sò in u museu.
  2. L'escultori di Bruxelles hà decisu di cuntinuà a realizazione di i so idee micca stàndardi è anu installatu pocu un munumentu per una zucca pissing, o com'è chjamata à Bèlgica - "Jeanneque Peas" . Truvate questa nia ùn hè micca cusì faciule, perchè ella hè in una di i picculi pagine di e carru cintrali. A diversità di u Manneken Pis, una ragazze di bronzu ùn hè micca vistutu, ella cumparisci davanti à i turisti in tutta a so gloria. Da i viaghjatori inquisitivi "Zhanneke Peas" hè prutetta per una valla di metallo.
  3. Assicuratevi di visità a principal piazza di a piazza di Bruxelles Grand Place , chì si trova vicinu à u "Manneken Pis". In a piazza sò l'Agljene di Bruxelles, chì hà cunservatu u so valore storicu da u 15u seculu, è a Casa di u Re . Tutti l'edifici di Grand Place veramente admira i so funzioni architettoniali. Ogni annu nicu annantu à a fini di l'estiu, a piazza hè decorata cù un grande catellu di fiori di begonias di culori. Millions di turisti di tutte u mondu vennu à vede sta stampa fascinante. Spessu ci sò attraziate brillanti è cuncorsi.
  4. Se andate in un viaghju di u ghjornu à Bruschju , vi assicurà visità l'attrachjioni religiose di a cità. Ci sunnu assai templi, in elli si trovani a catedrale di San Michele è Gudula , chì ùn ponu micca persu. In questu musicali di l'orgue l'ombra sempre so sona, è i magnifichi vitrati macchiati facenu messa in una manera indeleble.
  5. Dopu avè visitatu i tempii pudete vede à a custruzzione scientifica di una forma inusual - Atomium . Stu disignu hè cunsideratu in forma di un mudellu giantu di a molécula di ferru, chì cuntene di 9 esferiche è di cunnette. In altu, l'Atomu righjunghjenu i 102 metri. Pudete viaghjà à sta molécula imaginaria. Fora di stare è internamente, pare ch'è cumbugliu.
  6. Ùn pudete aiutà, ma dinò in u parcu "Mini Europe" , chì hè cunsideratu unu di i migliori piazze in Bruselas. Quì à pocu tempu pudete acquisto cù tutti i viaghjatori principali di l'Antica Europa. Ci sò antichi castelli, paesi di cità, furesta, catedrali, certi parti di e carrughji è i chjazzi. Ogni mostru di i munumenti più belli è fatti cù una clarità eccezziunale in u ratio 1:25. Mini Europe hè cunsigliata per visità cù i zitelli .
  7. Duranti una petite scursioni, assicuratevi di pruvà u veru miracle di Bruxelles - i waffles Belga . Pudete cumprà cum'è nantu à a strada, in quiosques o cafes. Ma l'ostghjuli più diliziosi sò cunsiderati strade. U gustu di vaniera, aromatizatu cù un gustu cremoso o di cioccolato, durà assai ricurdate di un viaghju per Bruselas.

Bruselas hè una cità d'attraversu, ci hè quarchi cosa di vede in un ghjornu! Invevduvi induve và, assai imprese inolvocenti sò garantiti à voi. Avete un bon viaghju!