Namdemun


Seoul , cum'è a capitale ufficiale è una di i più grandi cità in Corea di u Corea , hè un cummerciu impurtante è culturale di u paese. Questa, a primu mancu, a metròpuli cuntenute si trova in spiranza d'immensiore sights , chì milioni di persone di u mondu sognu di vede. Chì includanu a famosa Porta Namdaemun, cunnisciuta com'è struttura di legno più stesu in u statu. In i caratteristiche è u significatu di questu munumentu unicu leggiu più.

Fatti storici

A Porta Namdaemun in Seoul hè unu di i tesori naziunali di a capitale. Eranu custruiti in a fine di u 14u seculu, in u 1395-1398, diventendu cusì una dî primi portes di u muru di a furtizza vicinu à a cità durante u regnu di a Dinastia Joseon. A so alte era di più di 6 m, è a durata durata di u muru hè di circa 18,2 km. A strada, tutte a Seoul in quellu tempu hè stata creata 8 porte, 6 di quali anu arrivatu finu à questu ghjornu.

Ufficialmenti, l'attrazioni hà 2 nomi: Namdemun ("grandi portu meridiali") è Sunnemun ("a porta di cerimonii glurificati"), anche certi bareddi cunvince chì u nomu Namdemun hè statu cambiatu in forza per l'Imperu Ġappadu durante u periodu coloniale. Ùn ci hè micca cunfermazione per questu, perchè ei nomi sò pertinenti.

Ciò chì hè interessante nantu à a Porta Namdaemun?

Finu à u 2008, a Porta Namdaemun hè stata cunsiderata a più statua di legno in Seoul. Figurati da a petra è a lignu, sò stati uriggini à saludarete clientni stranieri è cuntrullà l'accessu à a capitale. In l'annu, a porta hè stata chjamata più di 5 volte per a ristaurazione, è in u 1900 anu distruttu tutta di distrughje per pudè creà un sistema di trasportu più effice. Trenta anni dopu, in u 1938, Sunnemun fù ricunnisciutu com'è u Treasure Coreanu No. 1.

L'attuali cchiù notuali cù Namdaemun era u focu di u 2008, chì, anche a risposta rapida di i prucissi, quasi distruttu a famosa porta. L'incontru hè prestu prestu e arrestatu, diventa un omu anciano chì hè chjamatu Che Zhonggui, chì era in còllera perchè i sviluppori ùn anu micca pagatu bè indemnità per a terra, e l'amministrazioni lucali ùn anu mancu prupone di capiscenu questu materia.

A risturazione di u più impurtante monumentu culturale è architetturale di a Corea hà pigliatu circa 5 anni, è a ceremonia di inaugurazione di solenni fu fattu annantu à u 5 di ghjornu di u 2013, u ghjornu di i zitelli. I travaglii di ricuperazione hè stallatu cù e picculi interrupzioni (per via di climatichi severi in u inviu in Seoul). In ogni casu, u disignu fù ricustruitu di novu, cusì possible à a struttura originale.

Cumu à accustà à a Porta Namdaemun?

Unu di i principale attraversu di a Corea del Sud si trova in a parti cintrali di Seoul, induve pudete truvà ghjunghje à u trasportu publicu. Allora, per accade à Namdaemun, piglià u metro : piglià 4 linii à l'Istao di Hoehyeon, un paru di blocchi da quale hè u tesoru naziunale.