Jean è Paraskeva

Jean è Paraskeva - una marca chì pruduce vini brillanti, alegri, originali. "Basta à ghjustificà in a vita di ghjennaghju grise" - questu hè u credo di u principale designer di a marca Tamara Klyamuris.

Firm Jean è Paraskeva

Jean è Paraskeva hè una marca gioventiva nova di roccia russa, ma già ghjucata. Malgradu u fattu chì l'impresa hè stata fundata annantu, i so prudutti anu pigliatu à parechji donne. Ci sò parechji motivi per questu:

  1. Tutti i prudutti sò fatti di tessuti naturali. Forsi, questu hè a principal diferenza di stu fabricatore da altri simili.
  2. L'assicuranza Jean è Paraskeva utilizeghja in a fabricazione d'accessori spiciali, chì, per suprattuttu, permette a robba per esce da esse e più impressiunanti.
  3. L'assortiment di l'cumpagnia hè assai grande - in i cullezzione ci sò parechji bè, convenient, funziunale cose per u vestitori di a donna.
  4. L'assicuranza Jean è Paraskeva faci una cura di a so reputazione - avete improbabile di avè dumande à a qualità insurata di e cose.

Sicondu i designatori di l'affari Jean è Paraskeva, ùn anu micca sicretu di pupularità. Intantu pruvate à favurisce micca tutte e donne - da a donna di a cummerciale à i muggini in casa. Hè per una larga varie di e donne chì e cose a so robba è stàvanu per assicurà chì ùn hè micca senza affari.

Ruta di i vestiti Jean è Paraskeva

Roi Jean è Paraskeva attrae l'attenzione. Prima di tuttu, spiaghja sorpresii cù u so cuteddu non standard. Di sicuru, in ogni cullizzioni pudete truvà parechje cose chì sò stati vicinu à i classichi, ma, probabbilmente, a maiò parte di i prudutti gravitate versu etno-style, è à u stilu di kazhual .

U vistimentu di tessuti naturali hà sempre statu in moda, è oghji sò prudutti sò generalmente in alta stima. U vistimentu di disegnu fattu di lino Jean è Paraskeva si incù tutti i tendenzi di a moda, a più, a marca pruduce prudutti di algitù, bambù, eucalipto, sita, lana. In quessi cosi ùn hè micca calda in l'estiu è micca friddu in l'invierno - tessili naturali si mantenenu perfetta à u calore, assorbanu l'umidità. Inoltre, i so vantaghji sò chì ùn fate micca allergià, sò piacevuli à u corpu, rete l'aspettu originale durante un longu tempu.

Cotone, la, lino Jean è Paraskeva creati cun una capricci di moda, ma, anche u norme mundiale, vene una idea di disignu. Hè per quessa chì i prudutti di questu marca si face un frescu è unicu.

A nova coleta di Jean è Paraskeva

Tutti i staggiuni l'assicuranza Jean è Paraskeva disputa i so fanelli cù una nova cullizzioni, è questu annu ùn hè statu eslevazione. Oghje è invernu sò attravirsatu u cantonu, è e donne di a moda pò digià acquistatu da e cose chì i disinighjisti di a marca prupone l'ultima temporada.

In u catalogu eco-apparel catalogu Jean è Paraskeva pudete trova trousers, faldes, trinchechi, capelli, vestiti - tuttu ciò chì hè d'utilità per fà ancu u ghjornu più tristu è freddu ghjocu è còmode. A cullezione d'autunno-inverno 2016-2017 hè presentata in un sceltu di culore interessanti - cuntene uni culori cum'è un verde scuru, blu, grisa, corale, violeta. I mudelli sò sò creati. Pants Jean è Paraskeva, bastamente, anu un strumentu liberu è dirittu, ma perfette emphasis in a dignità di a figura. Abbiglii, capelli e capped trench in u stilu di grandussione creanu cumplementu i cose cumune. I faldes di sta sucetà sò pocu cumuni - a maiò parte sò longu, decoratu cù draperi. I vistimenti è i sarafani si ponenu ancu bè cù parechji figghi, tutti di feminine è unità à u cuntrariu.