Long Summer Dresses 2016

Probabilmente, ùn era micca una sola donna chì hà pensatu chì i vestiti longi sò assai di donne matura. Per parechji stagioni d'estate in una rowa mudelli di sta lonxitude sò i capipasenti di u ponte mundiale. È in u 2016, vestiti longu di l'istatina longu cuntinuanu a mantine a pusizione. Attruisce vestiti in u pianu ùn hè micca solu l'abilità di ammuccià sottu à i so chjavi di u so flussi questi fiaschi in a figura chì ùn vogliu micca piacevule. L'amore di u sessu fairu per questi mudelli ponu esse spiegati bè semplice! U fattu hè chì l'stili di vestiti longi prisintati in u 2016 diferendu in a so versatilità. Dopu à u materialu utilizatu da i diseggituri per u sguassà, cum'è u decoru chì dà espressioni à vestiti, ponu esse disprezzati per caminari cù l'amichi è à a spiaggia, è in l'uffiziu, è cum'è una versione di ghjornu. Hè u tempu di scopre chì vestiti longi in l'estiu di 2016 sò i più modi, è chì nuvità avarà esse preferitu.

Chjucu è pruvucazione

Ricerimenti più longamente, vistiti di maxi-longu, i femini cerconu spencerà a feminità è u romanticismu di l'imaghjini. Oghje a situazione hà cambiatu dramaticamente! L'imaghjini di una monica nobili si stete in u distante passatu, liberando a vulintà di a natura femina. Invece chì vistimenti longu sò in moda in 2016, hè faciule assicurà chì l'estiu serà veramente chjucu! Ovveriamente, i diseggiani, senza spiriminazione, decide di pruvà à i zitelli chì u mistu di chic, provocation è sharpness hè esattamente ciò chì hè necessariu. Una di e tendenze principali di a staghje nantu à i tempi in calioni eranu incisioni pruvucatori nantu à vestiti. In vista di i mudelli chì rapprisentanu a nova coleta primavera-estiu di i casi di moda, Marc Jacobs, Saint Laurent è Alexander Wang, pare chì i diseggiani hanu esibitu un cuncorsu per sapè quale elli hè capaci di creà u vestu più francu. I taglije da u coppiu permettenu i zitelli di fighjà ghjustu quandu i cammelli. Hè pussibule à vedenderà di such bellezza?

A moda per questu "chip", chì cambiau vistimenti longu fora di u ricunniscenza, in u 2016 fù postu Valentino, Philipp Plein è Mugler. I disegginaturi anu decisu di ùn mancassi un cutu. In combinazione cù tessili trasluzi chì si brillanu, vistiti diventate da a ropa ordinarja in una strumentu di seduzione riali. Hè nutèvuli chì tali mudelli sò aspetti bè cù i piu sabliendi altri, è cù sandali di gladiadoru, è ancu cù stivali d'istate.

Longs vestiti di noite 2016

Maxi-longu sempre hà pigliatu una pusizione di punta in a moda di notte. E so figlioli cuntinuanu à seguità sta regula, elettu una larga vistimenti di notte nantu à u pianu è in 2016. Invece, oghje, i diseggenti pudiani persuade à e fashionista di alluntta da mudelli trivali per e occasioni solenni. In u locu di i tessili pisciuti ghjuntighjani i sustanzi chì sò micca sboccati chì ùn sò micca solu dà l'imà una fémininité romantica, ma creanu un sensu di misteru misticu annantu à u so propiu. À u listessu tempu, i vestiti sò surprised by l'estilu lacònicu, chì hè equilibratu cù culuriti succissivi o suciali in pastel. Hè activamente utilizatu mètudi di modu cum'è l'armhole americane, collar-halter e cintinei allungati, chì permettenu invià un enfasi in a cintina femminili.

I rapprisentanti di vestiti longu riiscì à turnà à i disinfettori di i case di moda Dsquared2, Antoine Vaccarello, Versace è Elie Saab. Rioting contr'à e corpusori è grisici, anu riformatu tutte ste sere. In u risultatu, i vestiti diventanu cum'è asimmetricu, chì cubbi completamente i peri maghju per darreri è esse fora di u fronte.