Calzature Trends Spring-Summer 2014

I prudutti di scarpi in u 2014 anu incredibbilmente diverse, urigginali è culurati. Trends varianu da u stilu classicu à avant-garde è futurismu. Impurtante creazioni di sapice sò prisentati nantu à i sposi di moda di e famose brands. Ci hè nantu à quelli chì i tendenzi rivoluziunciali sviluppanu, chì avemu da parlà di oggi.

Tendenzi di calzature 2014

  1. Glitter è lussu . Sì, hè i radiostru iridescent metallicu chì hè presentu in quasi tutte l'azzioni. I diseggituri uccidentali hà dicisu à cumpienu a staghjone primavera-estiu cù l'ombra d'oru, argentu, bronzo è cobre. Hè micca appiicatu solu à i materiali da elli sò i scarpi sò fatti, ma dinò à u decoru in forma di catene, brocche, stoni è rivets. Questa tendenzi sò siguiti di Dolce & Gabbana, Christopher Kane, Sonia Rykiel è Yves Saint Laurent.
  2. Prints è culori . I personage romantiche è femini, induzmente, pigghiarunu li scarpe o sandali decorati cù stampatu fiurali. È questu hè veramente un successu di a primavera-estiu di a staghula in u 2014. I mudelli di moda cum'è Moschino, Narciso, Reed Krakoff, Prabal Gurung è assai altri prumove culori blu, verdi, coralli, rosa è gialli. Da questu quì hè bisognu di piglià una conclusione chì u luminosu è a saturazione in i scarpi hè più urgente chì mai.
  3. Charmu valore . Ùn avete micca miseriu, i pittusi spettaculèvuli in u stile di l'omi seguenu a guadagnà l'audacia femina. Elli scelenu a favore di i such shoes Simone Rocha, Andrea Incontr, Barbara Bui è Lanvin.

I tendenzi di moda di calzamentu di u 2014

U salutu di u puntu in a staggione pò esse rectangulare, in forma di cone, hairpins, vetri, è ancu avè un appricatu curricu intricatu. In quantu à u nasu, u tempu da u nasu scricchi è nuvellu attornu sò pertinenti. Oghji pudete truvà ghjunti creativi cù un nasu piccu è un picculu latinu. Opzioni interessanti sò offerte da Narciso Rodriguez, Dior, Mulberry è Dolce & Gabbana.

I calzati Laced sò una altre moda di moda per u 2014 calzate. Tire di coghju, clochschule è cazzotti cuntrastanti sò assai belli. U calzate nantu à una falce in a forma di un talone stinnilettu sò longu u core d'una donna di a moda. Solu sta staciuni, i diseggiani diputatu di diversificà quelli da offre una plataforma trasparenti.

I prudutti seduzione fatti di lace o velvete sò ideali per l'attività di l'attraffiu di l'istati. Ma ponu esse cumminati micca solu cù vestiti cocktail , anu vistutu ancu grandi cù u mettrapatu è i sarafani di i jeans.

I tendenzi di i fiori primavera-estivi 2014 rifuranu i so sforzi di i diseggiani chì si sò assai disposti da noi - e donne di a moda!