Torta "Rainbow" - ricetta

Tutti sapemu chì, à preparalli un pastellu, hè impurtante solu per u so gustu, ma dinò per u so aspettu, perchè se avete bisognu di un veru panièvule di decorazione, hè vale à fossi un torta multicolore "Rainbow", chì cù i so culori brillanti farà una impressione indeliblii nantu à i vostri invitati.

Torta "Rainbow" - ricetta cù photo

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Sgabbiate e raghjenciali da prutezione, fretce l'ultime, da quì aghjunghjenu i zuccaru, mentre chì cuntinuanu a scruscerà quellu u statutu di spuma stretta. Aghjunghje à quelli rossi di zuccheru, farina, mantra, ova, zucchero di vellerie, è un pezzu di pezzu per foglie. Combatte tuttu tuttu. Divide a pasta resultante in sei partei uguale. In ogni unu aghjunghjenu un culore di culore di parechji culori, mischjà bè è avete bisognu à pastelli.

Per agruppassi, solu vìdinu una pasta di un culore in un pappagallo, avete l'impresa cù un pappadiu di carta, è si mette in un forno, calienta à 180 °, durante 15 minuti.

Fate a listessa prughjittazione cù a so parte di culuranza, è à a fine, ricevi ottene spezii di culura diverse. Pone a pane pastte in una superficia plana è cumincià a preparazione di a crema: struisce a crema freschita cù u zuccherinu, finu à i cimi bianchi, è dopu, aghjunghje a gelatina dissoluta in acqua calenta è ligne fretu.

Avete prima a coglie u pastellu. Ogni cunceta cungiatu impregnatu cun u acqua, è a grizzzzera cù una crema, stendu in questu ordenu: purple, blu, verde, giallu, aranciu è russu.

A cima di u pasticcellu, è i so albitri, anch'ella boni copre da a crema, è fate u pastellu in a frigorifia per chì soffrenza per 3-4 ore.

Torta "Rainbow" cù tingi naturali

Se vulete cocerete stu bìaddu cuncizzu, ma attente guardate a vostra salute è ùn vulete micca di usà culori artificiali, da pudemu avè a dicu cumu fà rimpiazzà cù e naturali.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per tene:

Per a crema:

Preparazione

Per piglià u zucchinu chì serve com'è sustitutu naturali di i tinte, solu passanu l'espinaca, a zucca è l'aranciu (tutte e seperate) per u tesoru, è pusendu i zarzamora è i aranni (à ¼ cent.). In u micrudu, permette à u zitellu.

Avà, fate una pasta, per questu, zuccara di zucchero cun crema è vegetale oliu, anu ancu mandatu u latte è u batatu finu à l'aria. Dopu à questu, aghjunghjulu iogurtu, latte, vaniglia, soda, farina è pezza à u misgiu. Amassi a massa è dividite in sei parechji identità, aghjunghje u ghjocu di bariati o vegetali per ogni parte, è in una, vincenu u grippu cun 1 coperta. cucchiaio di latti. Formate un pappagallo, oliu o carta, è aghjunse ogni pastellu durante 15 minuti à 180 °. Ùn avete micca l'accustà, hè megliu per fà ralentisce in a forma di minuti 5 per micca micca.

Per fà a crema, sceglite tutti l'ingredienti cun un mezcladoru per un pocu minuti. Pijenti, promazyvaya a so crema, in a secunna sequenza: purple, blu, verde, giallu, aranciu è russu. A cima di u pastellu è i so arnesi, cun ancu e so dispusizione a crema è u "Rainbow" in a fria, per impregnation, durante 3-4 ore.

Uni pochi di più ricette di pisu pudite truvà in i nostri articuli: torta "Mishka" è "cake mug" di torta .