Cake "Mishka" - ricetta

Qualé à queste pastiscenu hè chjamatu: "Bear-faced", "Bear 3D", o ancu "Mishka Gummi", sò sempre un - un pastele granu in forma di ore, cumpletu in comestible è sapori hè appruvatu per ogni festa di i zitelli. Sfortunatamente, i servizii di confetteri prufiziariali per cakes individuelle sò assai disprezzu, perchè a veces hè assai più faciule d'amparà cumu fà i vostri propriate posti più chì l'ordine in magazzini specializati.

Bake cake in a forma di ore possi una ama di casa cù una pani senza carne è e so cumpagnie di disignu. Allora se decide u piace u zitellu cù a so propria postrulìta cocca, vi diceremu nantu à chì bella è simplice hè pussibule di decorate un pastellu in forma di capricci.

Torta "Mishka": master class

U primu passu hè di preparà tutti l'ingredienti per u nostru tarottu, à dì: crema è pasticci. Per biscuit cakes, pudete sceglie i qualunque ricetta chì hè ricetta, è aghjunghjendu cacao o chocolate à a pasta, pudete fà un cake "Chocolate Teddy". U to pastore pò esse u melatu, cù l'aghjunzione di frutti, frutti cunfitti, ciclicli, carameddu o latti cunghjuntate. A crema pò esse rimpiazzata da u to gustu cun una crema, condensata o chjara sour cream with sugar, in generale, a ricetta hè tutta in le mani, beni, avemu firmatu à a versione di a ricetta per u pastu Mishka.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per ule cru

Per decorazione:

Preparazione

  1. Ci hè decisu di sceglie a pasta di castagneto solita, chì hè preparata cum'è seguite: i bianchi chî frigiati sò sbagliati cù u zuccherinu à i picosi bianchi, aghjustemu farina, fèdeze, stirate una volta è fate a soda, chì hè supprimitatu cù u ziddu di limonu. À l'ultimi fiuremi di l'amulizzatu di a prova, devenu introducerete gradualmenta margarina fugliata è l'uvizzati. Da l'ingredienti urighjina sò 4 cunghji, chì sò furnuti di 7-10 minuti à 200-220 gradi. U cake più grande è più frescu sarà a basa, è u restu pò esse cut à a mità è tagliate a forma necessaria.
  2. Cream per cocerè è ancu più faciuli: pruvate a frasi à una scuma stabile, in parolla fremuli l'acqua cù u zuccheru, chì poi trasfurmà in a massa di a prutezza cù un chjappu finitu, battiu finu à chì a fossa sferisce. Tuttu l'oliu (temperatura di l'ambienti) hè aplicatu gradualmente, nantu à una culloca. In u risultatu, hè otticu una crema d'oliu dilicatu è dolce, à quale devenu aghjuntu un pacet (100-150 g) di cacao.
  3. Ora hè u tempu per a più impurtante - u cunzigghiu. U core hè cutucatu in i canteri à 3-5 cm per chì i "piezzi" di l'oziu sò acquistati da i pezzi cutie (a so talla dependerà di u diamitru di u moltu in u quale era tastatu).
  4. Un altru arnesu inturnu hè ancu crotuatu, puntualmente nantu à u centru di l'escadagno, aghjustatu u rectangulu nant'à 1/3 di u crochet entieru (a forma finali di a basa).
  5. Quantu di Korzh (3 o 4 piezi), tagliò u "torsu" è "capu" di un ore.
  6. Ogni torta si toscana cù crema di l'oliu.
  7. L'osteru sanu ancu averebbe cupatu da crema, crema agria o crema battiati.
  8. Dopu avè tornu à a furmazione di u furmagliu di i pardoni. Per questu fiancu hè tenutu una fossa per una crema cù forti toti.
  9. Cù l'aiutavvi avete bisognu à cupère u corpu di l'osteri cù "là" da a crema.
  10. Detetti, cum'è fiori è sullanni di i pedi pò esse fatta, siddu vulete, da u masticu, ma l'oblighjure - l'ochji, u nasu è a bocca pò esse rimpiazzati da i mudelli da a crema.
  11. Eccu questu soprappu hè acquistatu da noi à a fine.