Ski resorts in a Repubblica Ceca

Repubblica Ceca hè un veru paisi europeu cun un rico passat è cultura. Anu andà in sopra à tutti i monumenti architettoniali, per migliurà a salute à l'acqua minerale, à tastà a leggerie di a cervexa lucali. À una diminuità minima, u restu à e stazzioni di ski de la Repubblica Ceca.

Per una parte, hè ghjustificatu, perchè a Repubblica Ceca ùn hà micca l' Alpi , è u livellu di i rotte, l'equipaggiu è u serviziu ùn avè micca ghjunghje à i normi auropei stanu cum'è generalmente accettati. Invece, i locu eccezziunali, un ambienti spéciale di coziness e boni pagamenti abbastanza, permettenu à e ski resorts da a Republica Ceca per superà a Karlovy Vary in popularità - u locu di "peregrinamentu" per a maiò parte di u paese di u paese.

Favore per questa è cundizioni eccezziunali. A nuvola, 100-130 cm d'espunimentu, ùn abbanduneghja nuvembre à aprili, è e medievità in l'altitudine altitudine durante u staggione di stagione da -5 à -7 ° C.

Va un passatu in un pattu di metteniu in a Repubblica Ceca, u turista prupone à cullà più infurmazione quantu pussibule per pudè capisce ciò chì l'espera è ùn esse di disappunitu in i vacanze planificate. Aghja piglià à a vostra attenzione un breve generale di e ski principale in a Repubblica Ceca.

Pec pod Snezkou

U fiumu hà u nome da a Mountain Snezka, chì hè parti di u sistema di Krkonoše è hè a più alta in u paese. U so picculu alcuni a l'altezza di 1602 m. Hè un locu ideale per esse scalata in l'esqui di montagna è di cross-country, è nant'à i snowboards. A muntagna pò esse scogliati cun ascultanti apposta.

L'scelta di i rotulature hè abbastanza per assicurà chì tutti i fanali di i sporti invernali, sia un prufessiunale o un dilettante, puderanu aghjustà una pista per i so capacità è interesse. Duranti u ghjornu di l'escezione attiva, a tappa di neve hè borrada, perchè a notte hà attivatu cù l'aiutu di i cannone speciali. Ci hè ancu un pezzu spele per a ski di notte.

Stazione sciisticale di a Republica Checa Špindler Мv Mlýn

Spindleruv Mlyn hè ghjustamente cunzidiratu unu di e prime ski resorts in a Repubblica Ceca. À u listessu tempu, u fiumu, situatu à una altitudine di 800-1300 metri sopra u nivellu di u mari, pò cunsumalli circa 8,500 turisti. Annualmente, da dicembri à aprili, cuntestazioni internaziunali sò realizati quì.

I piani davveru per l'esqui sò San Pietro è Medvedin. À questà ci sò percorsi di diversi livelli di cumplessità cù una durata totali di circa 25 km. Per i turisti cù i zitelli, ci sò staggei kindergartens, quandu i ghjovani sportivi sò attivamente impegni, insignendu i fundamenti di l'esca è ghjustu partiti attivi. Ùn avete abbandunatu quì, è l'adulti chì ùn anu mai scontru chì hà scontru in scontru - in u locu, ci sò numerosi scole chì insignanu i principianti "da scarrafiia".

À a sera dopu à un ghjornu attivu, numerosi hotel è pensioni offrenu un rich programma culturale è tuttu ciò chì avete bisognu di una vacanze rinforzante.

Liberec

A cità più grandi à u nordu di u paese, situatu in a vicinanza immediata di u cunfini cù a Germania, perchè infatti, chjamatu "Capital alemana" è imbueddu di u spiritu spirituali è l'atmosfera di stu paese europeu rivinutu.

U Munti Jeshtad hè furnutu da l'ascultori necessarii, à l'altri è i trampoliche. In a cità di i turisti piacenu numerosi musei, ustarii è divertimenti.

Coarse-Jesenik

A cità hè situata nantu à u territoriu di u sistema di a muntagna Jeseníky, chì hè parti di Morovia. Ci hè ancu u cimi principali - Praded, chì a so alte quandu 1491 m altronde. Ci hè un spaziu di bellezza perfetta, in quali rapprisentanti di a fauna salvatica - chjucceri è cerva - viuzanu bè.

Questu hè un veru paradisu per esqui di alpini - i passaghji sò assuciati da i veiculi di u telefòini è pudete rinsignà da un à l'altru.