15 cose cunvinti chì vi faraghju pensà

A voti avete bisognu di vultà, pigliate a mente à u mundanu mundiale, piglià un respiru seriu è pensate à u futuru. Quo vadis? - Dove si trouve? Se move in a direzione ghjusta? Vogliu avete da cambià u percorsu? Chì ci hè circà à ottene? Hè prubabile chì l'affirmazioni di i grandi rapprisintanti di l'umanità aiutanu à truvà i marcelli necessarii.

A vita di una persona muderna cù u so flussu infinitu d'informazione hè cumplicatu è multifocalizatu, è spessu i piaceni sò persu solu per mezu di a variità di l'avvenimenti è di a rutina di u ghjornu. Hè impurtante per sapè in tempu chì avete da esse cumincià cù u flussu, è ùn deverà micca e circustanze. Sò u creadoru di a vostra vita, ùn puderebbe micca di a destinazione - fortuna - una donna capriciosa, ùn pudere micca soru.

Leau sti prucessi riunificati di i famusi, cunziddiranu, è, forsi, aiutanu à sumpine a vostra vita. Pigliate un momentu fora da a vostra rutina ghjurnata è truvate un pocu tempu per sè stessu.

Ùn importa ciò chì hè statu postu - in u travagliu o in casa cù i zitelli - pruvate di mette à pocu à pocu di minuti ogni ghjornu per cambià à un altra onda è riflette nantu à l'essenza di esse. E - quale si sà? - forsi questi maiò riguarà l'aiutu per truvà u vostru locu in vita.

1. "In oghje in u futuru puderete capisce chì i anni di lotta eranu i megliu in a vita", Sigmund Freud.

2. "Si ùn piace micca qualcosa, cambiassi. Se ùn pudete cambià, trattate di manera diversa, "Maya Angelou.

3. "A difficultità più grande di stu mondu hè chì i basselli è i fanatichi sò sempre cunfidendu, è i sàvioli sò stati cun dubbuli," Bertrand Russell.

4. "Reflexioni, per quale noi chì duvemu site noi, sò diffirenti di chiddi chì ci induce induve noi vulete esse", Albert Einstein.

5. Dìcimi è t'arrichi. Dime - è mi ricurdate. Fate à fà fà è aghju intesu, "Confucius.

6 "Credu chì tutti hà una causa. A ghjente cambia in modu chì avete amparà à falla; tuttu questu ci hè cascatu, perchè averete aprezzà quandu tuttu hè normale; Crede quandu avete mentri à ghjunghje à apreghjunghja di fiducia sulu; è quarchi qualcosa di qualchissia finta in pezzi per chì qualcosa hè megliu, "Marilyn Monroe.

7 "Ùn ci mai avete micca esse silenciu, ùn permettenu micca di qualcunu di fà un sacrifìziu. Ùn pigliate interferenza in qualcunu di a vostra vita - create oghje, "Robert Frost.

8. "Ti fermerete preoccupa chì l'altri pinsanu di voi, quandu si regiate chì rara hè," Eleanor Roosevelt hà dettu.

9. "Se qualcosa ùn porta u prufittu, ùn significheghja micca chì ùn cose micca qualcosa", Arthur Miller.

10 "Aghjunghjia chì ti ricùardu per sempre: sì braveru di ciò chì pensanu, più forte di quella parolle, è più intendente di ciò chì pensanu," Alan Alexander Milne.

11 "Ci hè solu un locu in u mondu chì pudete fà cunfidalla megliu - hè tu," Aldous Huxley.

12 "Un arburu hè ghjudicatu da i so frutti, è un omu da travagliu. Una bona patria ùn esse mai ditatu senza attenzione. Quelli chì anu briunati à addevulezza amparà l'amizanza, ma chì vuleranu boni, ricunniscenu l'amore, "San Basile.

13 "Non l'animali più forte è micca i surviglii più belli, ma quelli chì sò capaci di risponde rapidamente à cambià", Charles Darwin.

14 "U tempu hè troppu lentu per quelli chì aspittà, troppu rapidu per quelli chì sò teme, troppu longu per quelli chì sò chianciate, assai curtu per quelli chì sò cuntenti, ma per quelli chì amanu, u tempu hè sempre", Henry Van Dyke .

15 "Ùn avete bisognu à esse un heroe fantasticu per fà qualcosa, cuncurre cù qualcosa. Pudete esse un omu ordinariu, abbastanza motivatu per alcuni scopi difficili, "Sir Edmund Hillary.