Stapelia - sutilzzii di cura di una flora exotica

A pianta di Stapelia pertenece à a categuria di succulenti perenni. In a natura si sviluppa in l'Àfrica Sudu-Occidentale nantu à e piani di e muntagne, in piazzi i bè cù l'arburi, vicinu oasi. A cultura leva u so nomu à u botanicu u mèdicista Olandese Johannes van Stapel.

Flower of the Stalapia - description

A pianta hà diventatu pupularità per a so belle bellezza di i fiori enormi, per via di a so forma hè spessu chjamata "mare" o "star di sheriff". Descrizzione di cultura:

  1. Stapelia hè una fiora fiore herbáceu - una succulente (in i zicchini l'accumula l'umidità) 10-60 cm in altu, cù un grande quantità di rimeddi fucili, chì sò adurnati cù denticululi in quattru parti. I grolli si trovanu in u verde, grisgiu, marrone, culore spusatu, ùn anu micca fogliu nantu à u ramu.
  2. Corolla hè culurata, hà cinque pétaline triangulate. U culore hè stata variegata (nantu à i fogghi sfumature di scacchiera di palla), viulente viulente, marrone-marrone, multicolore bi variazioni di i scorpioni è di strisci.
  3. In tempu cù l'attrazione, i fiori sò un odore sfavore, chì attrae e mosche per a polinizazione.

Quandu si stapelò?

I saplinedi africani fiurinu à a fine di l'aostu, cuntinuendu finu à a fini di ottobre. A rosette dura parechji ghjorni, altri curioni di fiori rimpiazzari subitu. Dopu chì u fruttu hè furmatu nantu à a pianta cù numerosi siri, furnutu di parachute. In e cundizioni cumunu di l'esistenza, Stapelia puderà piace brillanti astresanti in ogni mumentu di l'annu. Comu in u salvaticu, a pianta necesita un ciclu di restitu. Quandu a temperatura hè abitata è l'irrigazione hè ridutta, i rosetti "sò dorme". Cumentu di a luz di ghjornu, a pianta reaccione è si cumencia à fioru.

Stapelia - Species

A pianta nicely complemente in u disignu di a stanza, impressing with its elegance. Stapelia hè cum'è una pianta d'àpel, u filu di branu da l'arraggiate, attrae à l'altri ramuleti in cascade sballendu da u pignolu è arraggiunate novu. U valore principale di a pianta hè capretti esotico. Un gran numaru di spezie hè adattatu à e cundizioni domestici, spessu nant'à e canighjiti, ci sò speciquées grandi fioriti, giganti, capiddi cù corollas di 5 a 35 cm di diametru, secondu a varietà.

Stapelia mottled

Un petit succulente finu à 10 cm in altu, cun culpabili spremreddianti, à culpulitevate à culpabili, da i rossi fissi in denticulate erecci. I fiori sò situati à a basa da una à cinque pezzi, corolla di 5 di di diametru, pianu. I petali sò ovate, triangulare, ciacchiati è puntati. Fora, sò sbucciati, nternu asciuttu, amarantu, coperto cù spazii diffirenti spuntate marroni scuru. Stapelia variegated in care unpretentious, facilmente adapta à e cundizioni sfavore. I fiori fiere in l'estiu, pruvucate un oliu sfavore.

Stapelia fugliale

A pianta hè stapelia di grande flore - una pianta longu è succulente, cresce i tallo tetraèddi virdièvuli cù denticulati chì trovanu pocu locu. In a parti più nanzu di u dispusizione in l'estiu, una fiorita hè furmata cù petali ricuminati da lanceolate s'assumiglia una starfish. Sò borgogna o viole, coperto cù villi prune. Corolla hè di 15-25 cm di diametru, fiurisce dura à 5 ghjorni, in questa stage a pianta runa da carne decadente.

Stapelia Grandiflora

A stapelia grandiflora è a grande - ci hè sta stessa spezia. Criranu l'attinzioni cù grossi grandi enormi di culori di cincuri di petallu à una pubescenza luminosa notevilla, situata nantu à i peri petite. L'altezza di i rimichi alcune 20-25 cm, i rosetti sò impannillati in u prucessu di creazione è acquistà a forma di stella originale.

Stapelia Guernia

A guernia perenne hè testa tetraèdrica carnuda, spada cun denticulate rotulante. I so fiori sò solidi cum'è di cera, di 2 di in diametru, cunfurmatu com'è una campana, di Borgogna intornu, blanchi esterni. I petali in Guernia sò più interconnati chì in l'altri spezii, è ùn sò micca stati richieste. Un stapel in casa hè assai ramificante, ben créate. Tulipani vinnuti, guernia pò piace un pruduttu bagnu tuttu l'annu. U ciàvamu dispiazzu hè audible si avvicinassi à a pianta direttamente.

Stapelia Gigantea

A pianta ani sburdà longu è fucundante à 20 cm cù sumeri profundamenti. In u stadiu di u fiore, u Stapelia Giant forme 1-2 più grandi trà i parenti di u fiore, finu à 35 cm di diametru. Volosistia (cun ​​villi bianchi, cù un risu rosu) u pianu di cinque petale hè stampatu in una sfumatura gialla cù u pilu finale di claroscatura transversa. I fiurati di i petali sò allungati è forti cù ristrettu, i cunsiglii pò ancu torce in una spirale. U vantaggiu di sta tipu hè chì ùn hà micca un odore arragatu disprezzatu.

Stapelia Variegata

A pianta di stapel variegata è l'spezie di a Variegata sò una è a stessa cultura. Ci sò stombe chjaru culore verdi senza culori, cù denti addulurati. In a seccione, rimette formanu un cerculu quasi u normale. I fiori bianchi, fiori gialli spuntati cù spaddi marroni sò chiatte cù corollas. In u centru, anu un anellu cunvexu, chì hè fatta cù petali stalancati triangulari. Ci hè parechje varietà di a cultura variegata, distingu da u culore di i fiori stellate sparghjati assai cun un rollu in u mità.

Fioritura di una stapelia - cultivazioni è cura

Comu a so maiuri succulenti, stapel does not need much care, per ciò chì hè adattatu à vignaghjoli senza tradiziunali. Ma ci sò parechji sapugghi à cura di ella, quì depenu di u tempu di l'annu. I punti cchiù mpurtanti in u cultu:

  1. Un rango di temperatura cumplette hè + 20-27 ° С à l'estiu è + 12-15 ° С à l'invernu. Dopu à a fine di u oghje, a pianta avete un postu di reste. Hè ricumandatu per rinfriscà a temperatura di u cuntenutu è à riduce l'acquessi. Un baladecci u vitellu hè un postu adattatu in u periodu di reste per a "starfish" di a fini di u Novembre à u principiu di Marzu. Ci, a pianta cun rifurmazioni limitata restanu bè prima prima di a nova stagione.
  2. Per l'escali di meritudine, l'aspettazione bè hè necessaria cun una bundanza di u sole di u sole, altri i furiddi sò stombe di più fino. In i ghjorni cimorati hè megliu à pritenit, perchè e corsi ùn anu micca incruciate. Spessu a quistione di perchè u stapel ùn si fiurisce, a risposta hè in a mancanza d'illuminazione o nutrienti.
  3. U "Starfish" stessu stessu si dici à u patrone si trovanu assai raghji da u sole - i cunsiglii di i so rivistuti cumincianu fussu.
  4. Cù una arrivata irregularità di a luci, a pianta si sviluppa inghjustìzia - prufessi risorse à i raggi di u sole. Per via di u risultatu, u cispulitu hè ghjughju in una parti è spedinu nantu à l'altru. Per impediscenu di questu, avete bisognu à turnà a tazza nant'à u so assi. Ma duranti u fiori, per evitarà a pianta chì ci hè cascata di u capullari, ùn hè megliu micca di fà sta prucedura.
  5. L'umidità di l'aria ùn hè micca impurtante per a "starfish" accustata à i cundizioni africani, si sentenu bè in una atmosfera di secca.
  6. A pesta principal chì ameenu a pianta hè cum'è Cucchia . Ùn importa micca mancu cusci u zucatu carnu di succulenti. U scarabeu deve esse coperto cù l'acqua, a pianta duveria esse spiegata cun un insecticida è posta in un saccu di cilefanu per parechji ghjorni.

Plantamentu di Stapelia

A pianta havi un sistema radicali sviluppatu è precisa un pianu spaziu largu. A capacità di un terzu debite bisognu di drenaggiu - argilla dilata, pezzi di plastica, scuma. Hè necessariu per prevene l'acqua di u tarrenu, chì ponu conduciu à putenza di u troncu. U tarritoriu per a pianta impliita ligera, transpirazione è solitaria. A pianta per u duminiu pò esse preparatu da dui parti di terra di turf è una rina lavata. Havi una bona interna è di l'acqua di permeabili è d'acidità neutrale.

Per i radicali hè ancu adattatu è un mezu magazinu per e succulenti, chì aghjunghje charcoal - prutege u latte da a putenza è a pesti. Un ghjovanu trasplante di grapante hè necessariu ogni annu, hè fattu in a primavera. I fiori bianchi è di trè anni sò in rivoluzione di parechji anni. A longevidad cambia a tappa di a superficia, sguassate i vecchi rivolti in u mezzu, postu chì ùn spulanu micca più. Dopu un trasplante, a pianta ùn deve esse acquistata di 7-10 ghjorni - hè megliu aclimatizzatu. Succulente hà cresce rapidamente, i fiori ci vede nantu à e tene.

Stapelia - eddu

Dopu ad avè dumandatu da chì i stizzi sò stati aridi è arrugati sarti, a risposta pò esse un eccitatu di umidità, chì ghjè per quessa chì e razzi sò stati danucati da rot. A pianta ùn si pò stallà - i vucali turnaranu biancu, diventanu letargiu e cumincianu a scurdari. Da marzu à uttrovi, Stapelia hè regulata moderatamente (quasi una volta dopu ogni dui simane) - a terra trà e umidità si deve secca à u fondu di a pignata. À quest'ora a pianta hè inundatu abbastanza, ma stagnazioni di l'acqua ùn deve esse micca, altri i radichi di a "starfish" puderanu sparisce.

In u vaghjimu a pianta havi un postu di restu. Perchè, da quandu u regnu hè ridduzzione per una volta un mesi, dicembre è ghjennaghju, u machja ùn pò micca esse indurizata à tutti. À questu tempu, deve esse verificate chì a pianta ùn hè micca secca è chì a so colonna ùn principia micca tuccata. Cu cura attente durante u restu garantissi l'apparenza di belle stile di l'estiu. Doppu chì u caprettu hè furmatu nantu à a cultura, i patroni di u succulenti sò interessate in regano, u stapel durante a fiora ùn ne ùn bisognu di cura especialità - l'alminatizza cum'è u latru siccà. L'acqua per regiu hà bisognu bellu, ùn deve micca friddu.

Cactus Stapelia - top dressing

Fertilizers minerali anu un bonu effettu nantu à u fiore di Stapelia, l'assistenza domestica implica a primavera è a fonte d'inguernu - solu duranti u periodu di l'attività di a pianta. Hè alimentatu à questa stage cada dui simane da e misure speciale per cactus o succulenti in i dosis recommandées. E misure sò Agricola, Florovit, Pokon, Bona Forte. In u invernu, a pianta ùn hè alimentata. Stapelia reaghjscunu bè à i pratassi di fertilizzanti, grazi a elli si sviluppa resistenza à i malatii.

Stapelia - ripruduzzione

Puderete prupopulare una pianta in trè manere:

  1. Semi. Appressu in u fruttu nantu à a "stella di mare" in tuttu l'annu. I semivaghji sò riuniti, sò furnuti cun tufi di pelusa, chì devenu esse eliminati. I Seeds sò media ora à una solu suluzione di potassu, sò stati in un pezzu separatu in un paniu chjucu, dopu à 3-4 settimani si sguminu. Dopu piglià u zucchero, sò stati posti in braccieti 6 cm.
  2. A cumpusizioni di a terra si seguita: turf, foglia, sabbia (1: 2: 1), plus 1 parte carbonicu cù calce (1: 8). U ghjornu chì succorsu ghjucatori sò trasplantati in otri di 7 cm. Crespi "starfish" rapidamente. Avemu bisognu à preparà per u fattu chì una pianta nova ùn pò micca stà à parechje di una pianta parentale, perchè sta Stapelia cruci. In u primu annu di a vita, u cum'è a Terra ùn hè micca siccà. A pianta principia da e piante in u terzu o quartu anno di vita.

  3. Stapelia - rapidu multiplicazioni cù stagioni. Gammoli sò micca tagghiati da rimi viechi. Prima di ponace, si sprimendu in u ghjornu, dopu chì sò stati posti in un sustrato fattu di sardine rossu cù l'aghjunzione di una piccula quantità di fritterina di fossi. Dopu à 7-10 ghjorni à una temperatura di + 20 ° C, e radichi apparentanu à e tingdi. I mudoli sò stati trasplante in i macchi di 7 cm. A cumpusizioni di a terra serà u stessu cum'è di e piante di e piantini. Cuttings si deve esse tastati da quella matri matri, chì hà digià sbocatu. A fille bustite hè megliu attachete u vostru pruteziu.
  4. Dividendu u boscu. Duranti u trasplante, l'arbulu di a mamma pò esse divisa in varii pianti, chì ognuna hè stata pianta in un containeru segregatu.