Monasteru di San Francesco


U monasteru di San Francesco situatu in u centru stòricu di a capitale di u Perù - Lima . In u 1991, hè stata inclusa in u Patrimoniu World Heritage UNESCO.

A storia di u monasteru

A Lima finu à a fine di u XVIII seculu era chjamatu "cità di rè" è era cunsideratu cum'è u centru di u novu spagnolu. A ghjesgia è u monasteru di San Francesco erani stati in 1673. In u 1687 è u 1746, i terremoti forti sò stati registrati in u Peruviu , ma u centru di l'architettura coloniali di l'America Latina ùn era praticamenti micca afflittu. U più dannu era causatu da u terrimotu chì succidia in 1970. A struttura hè custruita in u stilu di u baroque spagnolu, com prova a presenza di una iglesia bè ricamente decorata, incrusciata da strisciotti di corridori è di cimitero di moorish impressionanti. Certi elementi di u bastimentu sò in u mudellu mudernu.

U cumuni monasticu cuntene i seguenti ogetti:

Caratteristiche di u monasteru di San Francesco

Quandu si ghjunghje à a quadra in fronte di u monasteru di San Francesco, imprighjunà immediatamente qualchì atmosfera interessanti. Fà chì questu hè duvuta à u stilu di a struttura o à u grande numaru di crebaculi chì sò assuciati cù u monasteru. Qualcuno chì era a causa di questu emozioni, ci hè qualcosa chì pò esse admirata.

Appena cresce u limitu di u monasteru, a pompa è a granditudine di u Baroque spagnolu hè evidente. A chjesa hè dipinta in u color ocre, è e so facciate sò decorati cù elementi eleganti eleganti è arcuni eleganti. In tuttu, tutta a struttura ùn hè micca menu elegante - una cupola di u Mari, un altare richly decorated è numeros fresques.

I attraversu principalu di u monasteru di San Francesco in Lima sò a bibbiuteca è e catacumbes. A libreria munumenta famosa hè u repositore di quasi 25 mila manuscritti antichi. Uni di elli stati scritte assai prima di l'arrivata di i culoni spagnoli in u paese. I vechji artifacti di a bibliuteca cumprenni:

Inoltre, u monasteru pussedi 13 antichi pittori è parechji pitture, chì sò scritti da i studienti di l'scola Peter Paul Rubens. Se passate per un pocu metri sottu à a custruzzione di u monasteru, pudete truvà a parti più mistica di a struttura - a catacombe antica, chì fù scuperta in u 1943. Sicondu a ricerca, finu à u 1808 sta parte di u monasteru di San Francesco fu usata com'è postu di funebri per i so abbitanti di Lima. E anchi si a cripta stessa hè fatta di cimentu è ladrone, i so mura sò straggiati cù millares di craniu umani è umani.

Sicondu i scientisti, almenu 70 mil persone eranu intarrati in e catacumbe. Ci hè parechje pochi pieno di ei stessi resti. Inoltre, parechje mudili sò stati fora di l'osci è i cranichi. U tour di u cimiteru anticu custituitu pò esse chjamatu unu di i più persone, ma à u listessu tempu imprese inescuva di Lima.

Cumu ghjunghje?

U monasteru di San Francesco si trova solu un pezzu di u parcu di La Muralla è l' Armatura , induve puderà vede a Cattidrali , u Palazzu Mununfuali, u Palazzu di l' Arciscaminu è assai parechji. Pudete per ghjunghje à pede, per esempiu, si andesi da l'edificu di u guvernu peruvianu longu di a strada di Chiron Ankash, in a so rotonda chì ghjustu a so magnifia siluette pare. Pudete ancu impurtà à qualsiasi trasportu .