Cumu l'acqua di u pumadoru durante u fruttu di frutta?

Tutti i camicienti di camionu sapemu chì a regola hè una di e cundizzioni più impurtante per ottene una bona vittura di legumi, baga è frutta. Dopu tuttu, a produtitività di e piante hè direttamente dipende nantu à a nutrimenta equilibrada chì vene in forma di suluzione. Dunque, quelli lorcieri chì vulianu cogeranu grandi pruduzzioni di tomate , avete bisognu di sapè per adduverà eterna sti pezzi. Dopu tuttu, un regrossu eccessivu facenu i frutti di u pumadoru menu sugary è ancu acqua. Puderanu parechji friddi, è e piante sò affettati di i malatie fungi. À u listessu tempu, irrigazione irregular cù un seccuduzzu longu di a terra causarà l'ovaru è u caprettu di cascarà, è i frutti pò esse affettati da a putenza di vertex.

L'acqua di u pumati sò ricumandate raramente, ma abbastanza. Queste i piante sò un sistema radicali assai raghjunata. I radichi, chì si trovani à una prufundità di 1-1,5 m, ponu fà sapè fà nutrienti da a tarra. Dunque, viaghja cù u pumadoru in mediu dui volte a simana. In ogni casu, si tratta chì u sughjettu sottu à e piante hè falatu è capaci di assicurà assai umidità.

Se u tarritoriu hè seccu à una prufundità di 2-3 cm, ghjè hè u tempu d'abbandunà i pumati, è si sò sempre umanu - cun regnu è aspittà. U primu latinu secondu prima hè ridottatu quandu umidità cù l'acqua, è solu quandu l'umida hè assorbita, hè pussibile di acqua di u pumadoru più abbundante.

Per u megliu effettu, l'acqua i pumati nantu à i surdati o sottu l'arradichera, perchè l'acqua ùn vene micca nantu à i frutti, foglie è tallo. U gutticelli d'acqua in u sole di brillanti pò causà ardotti nantu à i pumati. Una scelta bona hè u reginu di gattu di i pumati.

À un ghjornu cale, soleu, l'acqua u pumadoru prima di a matina, o duie ori prima di u tramontu. In un ghjornu nuvellu, pudete uccitanu i pumati in ogni mumentu. Doppu ogni regnu, u sughjettu di i pumati hè bisognu à esse liberatu, prevenu a furmà una crosta nantu à a tarra.

Per esse adupratu l'umidità in u paese, i pianti di tomate pò esse coperto cù palla, compost, humus. In un forti forti, ùn hè micca minatu per vallà a turf di tomate o a rotella in trunse.

Quandu l'acqua di u pumadoru quandu i pianti sò oghji frutti?

Quandu i pumati cumincianu à cantà, l'acqua più spessu, evitendu l'assecamentu di u locu sutta i pianti. À un casu di tomba piglià da 3 à 5 litri d'acqua. In ogni casu, sò ste règuli ginirali, è quandu anu crescenu varietà chjaru è altu, ci sò parechje differenzi à rivolti.

Parechji ghjardinari si dumandanu sese necessariu d'acqui di u pumati quand'eddi eranu, è quandu si finiscinu u so reginu.

I variità midicina riunificà per a so mancanza più menu quandu u fruttu hè ghjustu, è circa un mesi prima di cugliera, ùn sò più stati ricanuti. Questu hà da cuntribuisce à l'iniziu è amichementu amurizatu di i pumati. À u listessu tempu, a qualità di a so qualità anche aghjusta. Stu metudu pò prutezzione di u vostru cummerciu da i cracke in frutti, marroni o spiegata tardi.

A maturazione di u pumadoru di variità alta si trova pocu. In regula, à l'acqua u pumadoru durante a rietazione di frutti, quandu sò canti, hè necessariu cù a listessa periodicità - una volta in quattru ghjorni. Un pumu si spremuto in 10 litri di acqua. Questu modu vi permettenu cultivà una bona vittura di tomatesi assai grossi.

U pumu cultivatu in un invernamentu sò speduti assai in u listessu modu cum'è in a terra aperta. Tuttavia, seguite a humidità, evitenente l'effettu in serra. Cù l'umidità eccessiva, a pianta è i so frutti partenu à dolce, è u crescente di cespugliosi diminuite. Per impidiscia questu, dopu ogni regione hè necessariu di ventilà bien l'invernamentu. Sprucizzate i pumati di serra d'acqua cale è dispunibule è solu sottu à a razzi di a pianta.