Oleander

A pianta d'oleander tappura à a famiglia di kutra. A so patria hè a Asia Minor è i paesi Mediterrani. In i spazii cù un clima Mediterraneu, trè espècie di sta pianta sò cumuni, è solu un pruduttu criscinu in a cultura interna. Hè un arbusto semprunciutu cù i vignaghjoli finti, anguli, chì ponu arrivanu dui metri. Oleander hè cultivatu nantu à a costa di u Mar Negro di u Caucasu è a Crimea, in u sud di l'Asia Centrale, in u Transcaucasu. In i regioni sittintriunali, si faci solu in a cultura di l'ambiente.

L'arbureti di a pianta casa hè un arbulu invernu decoru è caduta, bellu fiurente, benatta in a cundizioni di a stanza. I foglie d'oleander sò stritti è longu, in forma di foglie di saliculu. I casci sò verdi scuri, cuirati, cù una vina pronunzia in u mezzu. I fiori d'Oleander sò simuli è terri. U culori sò diventati in u amaru, rosu, rosu è biancu. Oleander hè un fiori tipicu di u sudu. Ricivendu umidità, alimentazione è di u sole, si sviluppa da moltu tempu, da ghjugnu à uttrovi, secondu a varietà. Oleander fiatta gradualmenti, perciò, in modu simultaneu, hè pussibule per osservà tutti i cappi, è i fiori è l'ovari. Quandu u fioritu, hè assai fragrancesca, perchè pò causà una malatia di severa. Ùn pudete dorme in una stanza cun un oreore fiorente, perchè e fiori facenu un gustu piacevule ma forte forte.

Oleander: cultivazioni

Sè cumprate un zuccadori oleander compilatu, sapemu chì a pianta pò creci à 2 metri d'altura è piglià assai spaziu. Per questa causa, i viticulturi ùn sò micca prestu per acquistà a pianta, anche l'oleander hè unpretentiu è faciule di cura. Quandu sta pianta hè grande, hè più adattatu per uffizii. Oleander in casa si prefiere un locu luminoso è assai soleu. Crece bè à una temperatura di 20-25 ° C. Oleander precisa bè aspettazione in l'inguernu - in l'ombra, a pianta ùn spunta u rinviarà e foglie. Ùn impose una fiorita vicinu à l'apparizione di scaldizzione. Se u cammellu hè cale, sprinkle ogni ghjornu.

Cumu a cura l'oleander?

Duranti u prugramma di criscenti, a pianta hè regula constantemente à a temperatura di l'ambienti, è una sola ghjornu apparinata di fertilizzanti minerali. Oleander piace à u fertilizante organico. In l'estiu, a pianta pò esse cundotta à u giardinu frontiale, in tempore calore si mette in una bande d'acqua di l'acqua. Quandu l'oleander hè sempre ghjovanu, deve esse trasfurmendu ogni annu. A pianta adulta hè trasplantata ogni dui à trè anni. Fate questu in a primavera. In a vechja pianta, a cima di u latru hè simplificatu solu.

Oleander: poda

I pruduttori sò travagliati in u vaghjimu, dopu à fioritura. U ghjovanu oleander duvia esse furmatu in trè bagolli, perchè esse più stabilu. Li tempi sti chjassi annantu à esse cutatu (à u livellu di u livellu), questu ci feranu abbunnanza fiurata è rejuvintazione di a pianta. Hè ricurdatu chì l'oleander hè una pianta toscana, perchè u cutà, unu deve esse assai pruduttivu.

Riproduzione di oleander

Oleander hè spressione da e tinghje. Comu regula, senza stiff stichts radicali più veloce. Puderanu in una buttiglia d 'acqua, chì ghjucate uni pochi pezzi di lignu di lignu. Questu ùn permettenu micca a pianta à pudete in l'acqua. U colpu di l'buttiglia hè inutu cù u cuttuni. Hè pussibule di raghjettate e cuttuli in sorra o di a terra, ma i raditali parevanu più veloce in l'acqua. Rari la ripruppamentu di l'oleander finisci in fallimentu.

Ci hè un modu più di razzi. Un pezzu di cuttings hè stata presa, impannillata in un ghjurnale. U fondu di i radichi cun u ghjurnale hè amurutu cù acqua, dopu à quale hè postu in un saccu di plastica. L'arburatura aghjunghianu rapidamente, dopu chì a pianta hè plantata in terra.