Cumu cultivà una castagna di u walnut?

Quandu i castagni sò in ciuri, hè sicuru di dicu chì hè aggradèvule è hè questu quì à a cuglietta di caccià e chjappi bè è ponu nantu à vistiti lustri. No menu bella vista, quandu u fruttu brillanti marroni cumincianu à falà da l'arbureti. Se trova tali fruttu surgelutu in a primavera, pudete inserisce è impastu aspessu à l'asprizza. Cogni una castagna da una walnut hè micca cusì un prucessu complicatu è pudete pruvate à fà.

Cume a foglie castagne da walnut: brief instructions

  1. In u tempu di vaghjimu, cum'è avemu maturu, selezziunate u materiale di piantazione. Hè megliu fà piglià un castaggiu sfinutu.
  2. Pujene i fiori in un ambiente furiu è friddu. Pigliate un pappagallou petrolitulu, fate l'acqua di u fiumu. Pudava u materiale di piantazione in ellu è u mette in a frigorifera. Un tali prucessu vi assicurà una endurance maiò è a ghjucazione rivolta in a pianta di castagna. A preparazione dura una settimana. Stu metudu hè adattatu in l'eventu chì pensate à pona i piante in u castagnu.
  3. Se vulete plantà in a primavera, aghjunghjemu u materiale di piantazioni per tuttu l'inguernu nantu à a parte larga di u frettu è u mette in un ambiente cálido da sbarcu. Per fà questu, pusendu a nostra castagna in acqua calza per cinque ghjorni. Ùn bisognu di cambià in constantemente l 'acqua mentre fretce. Questu porta à u fattu chì a cingratura accumincia a macerà è l'embriione incrivate, u despertu.
  4. Pi criscà un castagninu da a nut, preparanu adequatu u sediu. A prufundità di u disembartamentu ùn deve esse micca di 3 cm o di trè diametri di a nut si. Tanta penetrazione lentate a ghjerminazione, è troppu altu pruvucarà à u mettimu di piante da esce. Semu devi esse nutatu chì i risichi di primavera s'incorporeranu à u fondu di a settimana dopu più ca l'autunnu. Ma à u piantaggiu di primavera, l'arbre hà sappiutu per preparà a ghjustu.

Cumu cultivatu una castagna da una Nut: Métdi Alternativi

Ci hè una manera più faciule di cultivà una castagna da una nut. Pudete a cugliera di a racolta à u fini di u vaghjimu, quandu a natura propria preparatu per u duminiu. Pùa a pianta in i macchi in fiori di ghjinnaghju. Pudete l'acqua di i culturi cum'è fiori cumunu. In primavera, hè sputtu hè speditu in un locu perpetu è regatu reginu. Prima di cultivà castagni cultivati ​​da l'inturno, assicuratevi di trimmudarà u troncu. Questu avete aiutu à fà un sistema di root forte.

U terzu mètode hè ancu simplice. In u vaghjimu, dopu à a cascata di e foglie, copre u fruttu chì stava sutta l'arbre. In a primavera, dopu chì a neve hè vinutu, excavate e foglie. Truverete certezze almenu una nut sprouted. Avete solu à piglià u materiale di piantazioni assicuratu è impria in un locu dispostu. In parechimi settimane anu vistu i primi risultati.

Horse chestnut: secreti di cultu successore

Dopu u disembarkazioni, cura di l'arbre deve esse siveru è regulare. U primu a cosa di fà hè di furnisce a l'umidità moderata è di l'acquessu, una bona luci. Ùn lasciate micca u raghju direttu da u sole nantu à a piantana, chì questu puderebbe arrhenu.

Se avete digià decide unepoche di castagna da a walnut, preparanu tuttu in anticipu. Se chistu hè un metudu cun vaso, digià digià un pocu di u locu chì si sarà permanente per l'arbre, è u sopra à a pignatta. S'ellu hè attentatoghju direttamentu in a terra, po quessa acquistate cù fertilizanti inorganici è inorganici è altrannu à u locu.

U pruduzione di castagninu cù u walonu duverà esse realizatu in un locu induve ùn sò micca altri arbre a distanza di trè metri. Ricurdativi chì vicinu à a castagna, l'altri prossimenti impiccati, perchè deve esse un locu per relaxà da u giardinu. A terra pò esse qualchissia, ma a migliori di u biancu survive in manzu di loamy cù u cuntenutu calcariu.

Hè ancu possibbili crisciarete per tè stessu, per esempiu, cedar da una casca o quarzu d'una ghjanda .